Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Enea została sponsorem tytularnym Falubazu Zielona Góra

Fot. zuzelwobiektywie.pl

Zielonogórska drużyna zyskała nowego sponsora tytularnego – koncern energetyczny Enea. W sezonie 2023 będzie startować pod nazwą Enea Falubaz Zielona Góra.

Enea doceniła sportową ambicję zawodników oraz niezwykle cenne zaangażowanie klubu w sprawy społeczne i w sezonie 2023 została sponsorem tytularnym klubu żużlowego z Zielonej Góry.

− „Enea od wielu lat wspiera polski żużel, jest to dyscyplina, w której mamy najlepszą ligę, a nasi zawodnicy należą do ścisłej światowej czołówki. Dziś rozszerzamy naszą współpracę z Falubazem Zielona Góra i zostajemy sponsorem tytularnym klubu. Liczymy na wiele świetnych, sportowych widowisk na zielonogórskim stadionie żużlowym, chcemy w tych emocjonujących chwilach towarzyszyć kibicom i zawodnikom w drodze do awansu do Ekstraligi” − powiedział Artur Murawski, dyrektor Departamentu Sponsoringu, Promocji i Zarządzania Marką w Enei.

Zielonogórski Klub Żużlowy SSA od wielu lat buduje swoją sportową markę w oparciu o utalentowanych i ambitnych zawodników, dla których Zielona Góra staje się ważnym miejscem w karierze. Istotnym wymiarem działalności są także relacje z kibicami, zaangażowanie w sprawy lokalnej społeczności oraz kooperacja sportu i biznesu. Dzięki temu pod szyldem ZKŻ SSA funkcjonuje Falubaz Business Club, który skupia się na integracji firm z różnych branż oraz na dyskusji nad kwestiami biznesowymi, społecznymi i sportowymi, które przyczyniają się do wzmacniania marki ZKŻ SSA i jego partnerów.

− „Współpraca z Eneą w ramach sponsoringu tytularnego drużyny to zaszczyt i wielka nobilitacja. Zależy nam na stworzeniu forum dla biznesu, dzięki któremu będziemy wspólnie kształtować autorytet i siłę zielonogórskiego środowiska żużlowego. Nawiązanie relacji sponsoringowej z tak prestiżowym partnerem wymagało zaangażowania i wsparcia wielu osób, za co chcielibyśmy podziękować posłowi Łukaszowi Mejzie” – powiedział Wojciech Domagała przedstawiciel zielonogórskiego klubu.

Enea od lat wspiera sport: zawodowy i młodzieżowy, będąc sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich oraz imprez triathlonowych, m.in. Enea Bydgoszcz Triathlon oraz Enea IRONMAN Gdynia. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu, wspierając Akademię Warty Poznań i Akademię Lecha Poznań. Firma jest sponsorem m.in. Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich oraz Polskiego Związku Tenisa Stołowego. Ambasadorką marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich i medalistka igrzysk paraolimpijskich.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›