Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Enea została sponsorem strategicznym Unii Leszno

W sezonie 2023 koncern Enea z Poznania będzie partnerem Unii Leszno w rozgrywkach PGE Ekstraligi oraz zespołu młodzieżowego w rozgrywkach U24 Ekstraligi.

Unia Leszno to 19-krotny mistrz Polski, 8-krotny wicemistrz i 7-krotny brązowy medalista. Klub z Leszna ma w swoim dorobku ponad 135 medali Mistrzostw Polski, a w zespole Byków na przestrzeni lat startowało wielu zawodników ze światowej czołówki. W sezonie 2023 Klub Unia Leszno obchodzić będzie 85-lecie istnienia.

– „Enea od wielu lat wspiera polski żużel, jest to dyscyplina, w której mamy najlepszą ligę, a nasi zawodnicy należą do ścisłej światowej czołówki. Dziś rozszerzamy naszą współpracę z Unią Leszno i zostajemy sponsorem strategicznym klubu. Chcemy dodać jeszcze więcej energii zawodnikom, a wspierając młodą kadrę żużlowców, zamierzamy mieć jeszcze większy udział w zapewnieniu kolejnych sukcesów w przyszłości”– powiedział Marcin Wenzel, zastępca dyrektora Departamentu Sponsoringu, Promocji i Zarządzania Marką w Enei.

„Firma Enea dołącza do Nas w roli Sponsora Strategicznego i wierzymy, że Nasza współpraca będzie korzystna dla obu stron. Z Eneą współpracujemy już od kilkunastu lat i zawsze nasze relacje przebiegały wzorowo pod względem biznesowo-marketingowym. Mamy nadzieję, że ta współpraca będzie owocna i kontynuowana w kolejnych sezonach. Cieszymy się, że po kilku latach marka Enea wróci do rozgrywek PGE Ekstraligi” – poinformował Piotr Rusiecki, prezes Unia Leszno Sportowa S.A.

Umowa sponsoringowa z Unią Leszno obejmować będzie m.in. obecność brandu Enea na kevlarach żużlowców FOGO Unii Leszno oraz na stadionie im. Alfreda Smoczyka, logotypy sponsora strategicznego będzie można również zauważyć na młodzieżowcach zespołu U24 Ekstraligi. Enea widoczna będzie także w kampaniach promocyjnych na social mediach.

Enea od lat wspiera sport: zawodowy i młodzieżowy, będąc sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich oraz imprez triathlonowych, m.in. Enea Bydgoszcz Triathlon oraz Enea IRONMAN Gdynia. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu, wspierając Akademię Warty Poznań i Akademię Lecha Poznań. Firma jest sponsorem m.in. Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich oraz Polskiego Związku Tenisa Stołowego. Ambasadorską marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich i medalistka igrzysk paraolimpijskich.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›