Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Enea Wytwarzanie Sponsorem Strategicznym drużyny E.LECLERC MOYA Radomki Radom

Od sezonu 2021/2022 drużynę Tauron Ligi – E.LECLERC MOYA Radomki Radom wspierać będzie Enea Wytwarzanie.

Tuż przed rozpoczęciem sezonu do grona Sponsorów radomskiej drużyny dołączyła Enea Wytwarzanie, spółka należąca do Grupy Enea – jednego z najważniejszych podmiotów na rynku energii w Polsce, współodpowiedzialnego za bezpieczeństwo energetyczne państwa. Ogromny potencjał sportowy i marketingowy drużyny Radomki sprawił, że udało się w stosunkowo krótkim czasie wypracować porozumienie, dzięki któremu drużyna z Radomia zyskała nowego Sponsora.

– „Enea Wytwarzanie z dumą wspiera sport na najwyższym poziomie, będzie to już trzecia radomska drużyna, w której gra nasza spółka. Tym razem jest to żeńska drużyna z topowych miejsc w lidze piłki siatkowej. Należy podkreślić, że właśnie ta żeńska drużyna siatkarska występuje w najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce i jest liderem w tworzeniu spektakularnych widowisk sportowych. Jestem przekonany, że cele i idee, które nam przyświecają, drużynie oraz Enei Wytwarzanie, są zbieżne oraz spójne i z całą pewnością, poprzez wzorową współpracę, przyniosą obustronne korzyści” – powiedział Jan Mazurkiewicz, wiceprezes zarządu ds. korporacyjnych Enei Wytwarzanie.

– „Jako firma społecznie odpowiedzialna od wielu lat angażujemy się w sport na terenie działania naszej Grupy, również w siatkówkę, która jest bardzo popularną dyscypliną w Polsce. Cieszy nas, że Radomka poprzez zaangażowanie Enei Wytwarzanie dołącza do drużyn Grupy Enea. Liczymy, że nasze wsparcie przyniesie moc i energię, które są potrzebne do osiągania sportowych sukcesów. Na pewno na trybunach nie zabraknie też dopingu naszych pracowników” – powiedział Marcin Łukasiewicz, wiceprezes zarządu ds. pracowniczych Enei Wytwarzanie.

– „To bardzo dobra wiadomość dla wszystkich miłośników i przyjaciół radomskiego sportu. Bardzo dziękuję Enei Wytwarzanie za podjęcie współpracy z kolejną drużyną piłki siatkowej, ale co ważne – tym razem żeńską. Mieszkańcy regionu radomskiego kochają siatkówkę i jestem przekonany, że wspólny projekt Enei Wytwarzanie i Radomki przyniesie wymierne efekty a już z całą pewnością wspaniałą promocję paniom, uprawiającym tę fantastyczną dyscyplinę” – podkreślił Marek Suski, Przewodniczący Sejmowej Komisji do Spraw Energii, Klimatu i Aktywów Państwowych.

– „Bardzo cieszymy się, że udało nam się pozyskać do grona Sponsorów Radomki tak uznaną firmę, która jest liderem w swojej branży. Mając za sobą takie wsparcie i taką wiarę w nasz projekt, nie pozostaje nam nic innego jak dać z siebie wszystko i walczyć wspólnie o najwyższe cele dając radość kibicom naszej drużyny” – powiedział Thomas Renard-Chardin, prezes E.LECLERC MOYA Radomki Radom.

Podczas konferencji ogłoszono, że Enea Wytwarzanie będzie miała status Sponsora Strategicznego i będzie widoczna zarówno na hali i w przestrzeni meczowej oraz na koszulkach meczowych E.LECLERC MOYA Radomki Radom.

Grupa Enea od lat wspiera sport – zarówno zawodowy, jak i młodzieżowy. Jest sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich w północno-zachodniej i centralnej Polsce. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu. Jest też sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej oraz Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich, Polskiego Związku Zapaśniczego i Polskiego Związku Tenisa Stołowego. Ambasadorską marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich, medalistka igrzysk paraolimpijskich.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›