Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Enea wspiera piłkarzy ręcznych Stali Gorzów

Enea została sponsorem strategicznym piłkarzy ręcznych Stali Gorzów na sezon 2023/2024. Koncern energetyczny jest już mocno obecny w gorzowskim sporcie, m.in. wspiera żużlową drużynę seniorów Stali Gorzów.

Sekcję piłki ręcznej w Stali Gorzów reaktywowano w 2014 roku. Nowy zespół przystąpił do rozgrywek III ligi, uzyskując w sezonie 2014/2015 awans do II ligi, aby już w 2016 roku awansować do I ligi.
W sezonie 2020/2021 Stalowcy po bardzo dobrych występach wygrali swoją grupę 1 ligi i awansowali do Ligi Centralnej, w której grają obecnie.

– „Od czasów reaktywacji piłki ręcznej w Stali Gorzów klub się rozwinął, awansując do Ligii Centralnej. Doceniamy, że aspiracje drużyny są jeszcze większe i w kolejnych sezonach chce się włączyć w walkę o Superligę. Będziemy wspierać gorzowski klub i dodawać energii zawodnikom i kibicom” – powiedział Artur Murawski, dyrektor Departamentu Sponsoringu, Promocji i Zarządzania Marką w Enei.

Do tej pory Enea w Gorzowie wspiera min. żużlowców Stali Gorzów U24 w rozgrywkach o Drużynowe Mistrzostwo Polski U24. W sezonie 2023 rozszerzyła wsparcie żużlowców z klubu Stal Gorzów o drużynę seniorów, występujących w PGE Ekstralidze, a teraz koncern został również sponsorem piłkarzy ręcznych grających w Lidze Centralnej. Logo Enei pojawi się m.in. na strojach zawodników i w hali podczas zawodów już z początkiem nowego sezonu 2023/2024.

– „Bardzo się cieszę, że po żużlowcach firma Enea również aktywnie włączyła się w sponsoring sekcji piłki ręcznej. To dla nas wielka motywacja, aby piłka ręczna w Gorzowie rozwijała się jeszcze szybciej i w niedługim czasie Stalowcy zagrali w upragnionej Superlidze. Ze swojej strony zrobimy wszystko żeby tego dokonać. Zaangażowanie tak dużej firmy jak Enea świadczy, że podążamy we właściwym kierunku” – powiedział Daniel Miłostan, prezes Stali Gorzów.

Enea od lat wspiera sport: zawodowy i młodzieżowy, będąc sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich oraz imprez triathlonowych, m.in. Enea Bydgoszcz Triathlon oraz Enea IRONMAN Gdynia. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu, wspierając Akademię Warty Poznań i Akademię Lecha Poznań. Firma jest sponsorem m.in. Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich, Polskiego Związku Badmintona oraz Polskiego Związku Tenisa Stołowego. Ambasadorską marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich i medalistka igrzysk paraolimpijskich.

Najnowsze

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›