Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Enea wspiera młodzieżowy turniej Lech Cup

Spółka Enea postanowiła zaangażować się w kolejny projekt Lecha Poznań i została sponsorem tytularnym turnieju dla dzieci Lech Cup.

Enea, jedna z największych firm branży energetycznej w Polsce, dołączyła do grona partnerów Lecha Poznań. Firma została w lipcu oficjalnym partnerem Akademii Lecha Poznań. Po raz drugi jest również sponsorem tytularnym turnieju Lech Cup, który od lat przyciąga do Poznania młodych zawodników z czołowych piłkarskich klubów.

Międzynarodowy turniej Lech Cup odbędzie się w stolicy Wielkopolski po raz czternasty. Podczas minionych edycji tych rozgrywek wydarzenie zdążyło zdobyć uznanie w oczach obserwatorów i gości z całej Europy. Flagowa impreza Lecha Poznań stała się jednym z najjaśniejszych punktów, jeśli chodzi o rywalizację w kategorii wiekowej do lat 12. W przeszłości brały w niej udział juniorskie drużyny takich marek jak: Arsenal, Manchester City, Chelsea, Bayern Monachium czy FC Barcelona. Między innymi to sprawiło, że promująca aktywność fizyczną wśród dzieci i młodzieży Enea zainteresowała się turniejem i została jego sponsorem tytularnym już w 2019 r.

– „Chcemy się rozwijać na wielu polach i nie inaczej jest w przypadku naszej akademii oraz jej flagowych projektów. Turniej Lech Cup co roku gości przedstawicieli uznanych europejskich szkół piłkarskich, które wraz z młodymi lechitami rywalizują na poznańskiej ziemi. Cieszą nas opinie ekspertów podkreślających rosnący prestiż tego wydarzenia, które przez drugą edycję z rzędu rozgrywane będzie jako Enea Lech Cup. Współpraca z Eneą powoduje u nas wielką radość, bo to firma silnie związana z Poznaniem, której bliskie są lokalne wartości. Przywiązuje ona ogromną wagę do wszelkich inicjatyw promujących sportowy rozwój dzieci i młodzieży. To także jeden z kilku mocnych punktów wspólnych, które łączą nas z tą wielkopolską marką” – mówi Marcin Wróbel, dyrektor Akademii Lecha Poznań.

– „Jesteśmy aktywnym i odpowiedzialnym partnerem społeczności lokalnych. Przemyślany system wspierania sportu dzieci i młodzieży to jeden z kluczowych celów naszej społecznej odpowiedzialności, który realizujemy m.in. za sprawą naszego programu Enea Akademia Sportu. Zaangażowanie marki Enea w profesjonalnie przygotowany młodzieżowy turniej piłki nożnej to kontynuacja konsekwentnie prowadzonych działań skierowanych na rozwój pasji młodych sportowców” – dodaje Anna Lutek, dyrektor Departamentu Public Relations i Komunikacji w Enei.

Enea Lech Cup odbędzie się w tym roku w dniach 4-5 grudnia. W gronie zaproszonych drużyn znalazło się miejsce dla młodzieżowych ekip takich klubów jak: RB Lipsk, Hertha BSC, Chelsea FC, KRC Genk czy SK Slavia. Zacięta rywalizacja, zwroty akcji oraz wiele sportowych emocji sprawiają, że grudniowa edycja tego turnieju zapowiada się obiecująco.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›