Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Enea sponsorem tytularnym zawodów IRONMAN w Gdyni oraz Poznaniu

Enea przedłużyła współpracę z IRONMAN Poland. Enea będzie wyłącznym sponsorem tytularnym rywalizacji w stolicy Wielkopolski – Enea IRONMAN 70.3 Poznań. Czołowy polski koncern energetyczny pozostanie również sponsorem tytularnym triathlonowych zawodów IRONMAN w Gdyni.

Grupa Enea od lat wspiera rywalizację najlepszych na świecie triathlonistów startujących w gdyńskich zawodach spod szyldu IRONMAN. Współpraca pomiędzy jednym z liderów rynku energetycznego w kraju, a agencją Sport Evolution, wyłącznym organizatorem zawodów IRONMAN w Polsce, została przedłużona na kolejny rok i poszerzona o wyścig w Poznaniu.

 „Poznań jest dla nas szczególnym miastem, to tu Enea ma swoją główną siedzibę. Rejon północno-zachodniej Polski to też teren, na którym mieszka większość naszych klientów. Bardzo się cieszymy, że po kilku latach owocnej współpracy udało się przyciągnąć zawody pod szyldem IRONMAN również do stolicy Wielkopolski. Liczę, że Enea IRONMAN 70.3 Poznań, napędzany energią od Enei, wpisze się na stałe do kalendarza triathlonowego, jako jedna z największych i najlepszych imprez w kraju, tak ja zawody rozgrywane w Gdyni” – powiedział Paweł Szczeszek, prezes Enei.

W 2022 roku na mapie miast gospodarzy polskich imprez IRONMAN zadebiutuje Poznań. W stolicy Wielkopolski rywalizację zaplanowano na weekend 2-4 września. Uczestnicy premierowej edycji Enea IRONMAN 70.3 Poznań oprócz „połówki”, będą się również ścigać na dystansie olimpijskim – Enea 5150 Poznań. Najlepsi w rywalizacji otrzymają sloty na Mistrzostwa Świata IRONMAN 70.3.

Tegoroczne zawody Enea IRONMAN Gdynia oraz Enea IRONMAN 70.3 Gdynia zaplanowano w weekend 5-7 sierpnia 2022 roku. Będzie to druga edycja legendarnego wyścigu na pełnym dystansie IRONMAN. Wbiegając na linię mety triathloniści usłyszą charakterystyczny okrzyk spikera: „You are an IRONMAN!”. Najlepsi będą mieli też szansę wywalczyć przepustkę na IRONMAN World Championship. Do zdobycia będzie 45 slotów na kultowe mistrzostwa rozgrywane w Kailua-Kona na Hawajach.

W rywalizacji organizowanej nad polskim morzem, zawodnicy tradycyjnie mogą również wystartować na dystansie o połowę krótszym czyli Enea IRONMAN 70.3 Gdynia. Od 2016 roku koncern energetyczny Enea jest sponsorem tej rywalizacji, tytularnym od 2017, a więc w sumie będzie to już 7 rok współpracy.

 „Jesteśmy niezwykle dumni i cieszymy się, że od 7 lat, nieprzerwanie możemy współpracować z Eneą” – powiedział Michał Drelich, dyrektor IRONMAN Poland. – „Przedłużenie umowy na sponsoring tytularny zawodów triathlonowych IRONMAN organizowanych w Gdyni, pozwala nam, z roku na rok, rozwijać imprezę i stawiać sobie coraz ambitniejsze cele. Rok temu debiutował, wyczekiwany przez wielu triathlonistów, pełen dystans IRONMAN, którego pokonanie, również teraz 7 sierpnia 2022 roku podczas Enea IRONMAN Gdynia, będzie sportowym marzeniem dla wielu uczestników. Dodatkowo dzięki wsparciu Enei zapraszamy wszystkich triathlonistów na premierowe zawody do Poznania. Od tego roku stolica Wielkopolski dołączy do Gdyni i Warszawy, jako gospodarz najbardziej prestiżowych i największych w Polsce zawodów triathlonowych” – podkreślił Michał Drelich.

Zarówno podczas triathlonowego weekendu organizowanego przy okazji Enea IRONMAN Gdynia, jak również Enea IRONMAN 70.3 Poznań, sporo atrakcji czekać będzie na kibiców w każdym wieku. Na plaży miejskiej w Gdyni oraz na terenie MTP w Poznaniu, funkcjonować będą specjalne miasteczka IRONMAN, a w nich Strefy Enei z mnóstwem gier, zabaw, konkursów sportowych dla najmłodszych oraz dorosłych kibiców.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›