Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Enea sponsorem tytularnym zawodów IRONMAN Gdynia

Enea została wyłącznym sponsorem tytularnym zawodów IRONMAN Gdynia. Po raz pierwszy w historii Polski, legendarna rywalizacja na pełnym dystansie IRONMAN (3,8 km pływania – 180 km jazdy na rowerze – 42,2 km biegu) zadebiutuje w Gdyni już 8 sierpnia 2021 roku. Koncern energetyczny już piąty rok z rzędu będzie też sponsorem tytularnym zawodów na dystansie o połowę krótszym – Enea IRONMAN 70.3 Gdynia.

Grupa Enea od lat wspiera rywalizację najlepszych na świecie triathlonistów startujących w gdyńskich zawodach spod szyldu IRONMAN. Współpraca pomiędzy jednym z liderów rynku energetycznego w kraju, a agencją Sport Evolution, wyłącznym organizatorem zawodów IRONMAN w Polsce, została przedłużona na kolejny rok i poszerzona o wyścig na pełnym dystansie.

− „Kolejny rok z rzędu będziemy towarzyszyć zawodnikom gdyńskiego triathlonu. Tym razem na jeszcze dłuższym dystansie, ogromny podziw budzi w nas siła i determinacja zawodników, którzy przez tyle godzin będą walczyć ze swoimi słabościami na trasie zawodów. Z radością, jak co roku, będziemy dostarczać energii uczestnikom Enea Ironman Gdynia i Enea Ironman 70.3 Gdynia” – powiedział Paweł Szczeszek, prezes Enei.

Zawody Enea IRONMAN Gdynia oraz Enea IRONMAN 70.3 Gdynia zaplanowano w weekend 6-8 sierpnia 2021 roku. Będzie to jedyna i niepowtarzalna okazja, by wystartować w pierwszym wyścigu w Polsce na legendarnym, pełnym dystansie. Wbiegając na linię mety triathloniści będą mogli usłyszeć charakterystyczny okrzyk spikera: „You are an IRONMAN!”. Najlepsi będą mieli też szansę wywalczyć przepustkę na IRONMAN World Championship. Do zdobycia będzie 30 slotów na kultowe mistrzostwa rozgrywane w Kailua-Kona na Hawajach.

− „Niezmiernie cieszy nas przedłużenie umowy sponsorskiej z Grupą Enea” – podkreśla Michał Drelich, prezes agencji Sport Evolution. – „Dzięki naszej współpracy, poziom imprezy z roku na rok rośnie. W Gdyni startują największe gwiazdy triathlonu na świecie. Kolejny rok wsparcia ze strony Enei jest dowodem, że idziemy we właściwym kierunku, czego najlepszym przykładem jest możliwość organizacji zawodów na pełnym dystansie IRONMAN. Dziękujemy za zaufanie zwłaszcza teraz, w tak trudnym czasie dla organizatorów sportu masowego. Wierzymy, że nasza współpraca będzie przede wszystkim z korzyścią dla wszystkich zawodników startujących w gdyńskiej imprezie” – podsumowuje Michał Drelich.

The IRONMAN Group, właściciel marek IRONMAN, IRONMAN 70.3 oraz 5150 Triathlon Series, to największy operator masowych imprez sportowych na świecie, obsługujący rocznie ponad 1 mln uczestników imprez ze swojego globalnego portfolio. W 2021 roku w Polsce odbędą się cztery wyścigi pod szyldem IRONMAN:

  • Citi Handlowy IRONMAN 70.3 Warsaw – 6 czerwca 2021;
  • Citi Handlowy 5150 Warsaw – 6 czerwca 2021;
  • Enea IRONMAN Gdynia – 8 sierpnia 2021;
  • Enea IRONMAN 70.3 Gdynia – 8 sierpnia 2021.

Rejestracja do wszystkich imprez IRONMAN w Polsce odbywa się na platformie SlotMarket.pl. Aktualnie na listach startowych znajduje się niemal 4,5 tysiąca zawodników. Więcej informacji można znaleźć na: www.ironmangdynia.pl.

Enea wspiera zarówno sporty zawodowe, jak i młodzieżowe. Jest sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich w północno-zachodniej Polsce oraz imprez triathlonowych, m.in. Enea Bydgoszcz Triathlon. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu. Jest też sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej oraz Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich i Polskiego Związku Tenisa Stołowego. Ambasadorską marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka Igrzysk olimpijskich medalistka Igrzysk Paraolimpijskich.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›