Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Enea sponsorem strategicznym Polskiego Związku Zapaśniczego

Enea oraz Polski Związek Zapaśniczy rozpoczęły współpracę, której celem jest promocja sportu zapaśniczego w Polsce oraz rywalizacji ligowej z udziałem najlepszych zawodniczek i zawodników. Wsparcie Enei zapewni zawodnikom stabilizację niezbędną do przygotowań i startów w najważniejszych imprezach sportowych tego roku.

Enea będzie wspierać polskich zapaśników w drodze po sukcesy m.in. na Igrzyskach Olimpijskich w Tokio w 2021 roku. Celem współpracy jest bowiem zapewnienie optymalnych warunków do przygotowania polskiej kadry do najważniejszych imprez sezonu. Zapaśnicy zdobyli już w dotychczasowych startach w igrzyskach olimpijskich 26 medali, w tym 5 złotych, 9 srebrnych i 12 brązowych.

Enea będzie także wzmacniać popularyzację sportu zapaśniczego w Polsce w ramach programu „Zapasy w każdej szkole”. To pilotażowy program, który wprowadzi raz w tygodniu do wychowania fizycznego zajęcia z zapasów. Projekt będzie prowadzony w wybranych 50 szkołach na terenie działania Grupy Enea. Jego celem jest wskazanie korzyści jakie niesie za sobą wdrożenie elementów treningu zapaśniczego do lekcji wychowania fizycznego.

− „W zapasach dużą rolę odgrywa nie tylko siła, ale także zręczność, inteligencja, instynkt zawodnika oraz energia. To właśnie cenimy w tym sporcie i to chcemy przekazywać dzieciom i młodzieży. Doceniamy ogromne zaangażowanie zawodników i to, że odnoszą sukcesy na arenie międzynarodowej. Z dumą rozpoczynamy współpracę, która, mam nadzieję, pomoże zapaśnikom osiągać jeszcze lepsze wyniki i zdobywać kolejne medale” − powiedział Tomasz Szczegielniak, wiceprezes Enei ds. korporacyjnych.

Współpraca Enei z Polskim Związkiem Zapaśniczym ma także na celu popularyzację rywalizacji ligowej. Rozgrywki drużynowe są jedną z najlepszych form promocji sportu. W Polskiej Lidze Zapaśniczej zaprezentują się najlepsi zawodnicy i zawodniczki z kraju, reprezentujący swoje kluby i miasta. Ta rywalizacja wyłoni drużynowego Mistrza Polski.

„Bardzo się cieszę z nawiązania współpracy z Eneą. Jestem pewien, że nasze wspólne działania przyczynią się do promocji zapasów. Planujemy działania popularyzujące korzyści z uprawiania zapasów wśród dzieci, a także rywalizację najlepszych zawodniczek i zawodników w ramach rozgrywek Polskiej Ligi Zapaśniczej. Chcę podziękować zarządowi Enei za zaufanie jakim nas obdarzono. Wierzę, że to początek wspaniałej współpracy” – powiedział Andrzej Supron, prezes Polskiego Związku Zapaśniczego.

Enea wspiera zarówno sporty zawodowe, jak i młodzieżowe. Jest sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich w północno-zachodniej Polsce oraz dwóch imprez triathlonowych: Enea Ironman 70.3 Gdynia oraz Enea Bydgoszcz Triathlon. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu. Jest też sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej oraz Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich i Polskiego Związku Tenisa Stołowego. Ambasadorską marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna medalistka Igrzysk Paraolimpijskich.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›