Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Enea sponsorem strategicznym piłkarskiej Akademii Warty Poznań

Enea została sponsorem strategicznym Akademii Warty Poznań, w której na co dzień swoje umiejętności piłkarskie podnosi blisko 300 zawodniczek i zawodników.

Firma już od roku wspiera młodych piłkarzy poznańskiej Akademii Warty. Projekt należy do licznych inicjatyw Enei Akademii Sportu, które promują aktywność dzieci i młodzieży oraz ideę rozwoju społeczności lokalnych na terenie działania Grupy Enea.

Podpisana właśnie umowa oznacza przedłużenie współpracy między Warty Poznań, a spółką Enea, która przez ostatnie 12 miesięcy była sponsorem głównym Akademii. Teraz zapewniła sobie tytuł sponsora strategicznego Akademii Warty Poznań. Większe zaangażowanie partnera Klubu będzie widoczne przez cały 2021 rok podczas meczów młodych piłkarek i piłkarzy „Zielonych”. W najbardziej eksponowanym miejscu ich koszulek znalazł się bowiem logotyp potentata branży elektorenergetycznej w kraju.
Enea rozszerza zakres współpracy z Akademią Warty Poznań i z początkiem 2021 roku zostaje jej sponsorem strategicznym. Akademia Warty Poznań idealnie wpisuje się w założenia i filozofię szerokiego programu promującego aktywność fizyczną dzieci i młodzieży realizowanego pod nazwą – Enea Akademia Sportu. Dzięki współpracy z Wartą Poznań najmłodsi mają szansę rozwijać swoje sportowe talenty pod okiem profesjonalistów.

− „Współpraca Enei z Wartą Poznań jest ważną częścią Enei Akademii Sportu, której celem jest promocja zdrowego stylu życia i zachęcanie do aktywności ruchowej dzieci i młodzież. W ramach tego programu systematycznie rozbudowujemy system szkoleń najmłodszych zawodników. Wspólnie z profesjonalistami pomagamy młodym ludziom odkrywać sport i czerpać z niego radość. Zależy nam, by dzieci miały szansę rozwijać swoje sportowe talenty od jak najwcześniejszych lat, a później nawet grać w drużynach seniorskich” − mówi Marcin Wenzel, kierownik Biura Sponsoringu i Zarządzania Marką w Enei.

Warta Poznań, najstarszy klub piłkarski w stolicy wielkopolski, przeprowadzi m.in. akcję „Zasil Wartę swoją energią”. To program popularyzujący aktywność i sprawność fizyczną wśród dzieci i młodzieży oraz zachęcający do uprawiania sportu, a w szczególności piłki nożnej. Uczestnicy zajęć, które odbywać będą się pod okiem profesjonalnych trenerów Akademii Warty Poznań, będą mieli szansę dostać się na treningi do Klubu oraz ubiegać się o stypendium Akademii.

− „Kiedy Enea rok temu zdecydowała się na wsparcie Akademii Warty Poznań, był to dla nas dowód na to, że jako Klub jesteśmy atrakcyjnym partnerem dla poważnych graczy na rynku. Teraz cieszymy się bardzo z przedłużenia umowy, bo to oznacza, że obie strony są zadowolone ze współpracy i chcą działać wspólnie z jeszcze większym zaangażowaniem. Dziękujemy za to zaufanie” – powiedział Bartosz Wolny, wiceprezes Warty Poznań S.A. i dodaje: – „Akademia Warty Poznań zasilana energią firmy Enea będzie mogła realizować plan rozwoju Klubu, który ma silne poczucie społecznej odpowiedzialności biznesu. Czeka nas w tym roku wiele wspólnych akcji skierowanych głównie do osób najmłodszych, nastawionych na aktywne spędzanie czasu.”

Enea Akademia Sportu, w ramach której Enea rozszerza swoją działalność o wsparcie piłkarskich akademii, jest jednym z najważniejszych programów Grupy Enea prezentowanych w Raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce”. W ramach programu, wspólnie ze szkołami, Enea pomaga szkolić i trenować około trzy tysiące dzieci z Poznania, Gorzowa Wielkopolskiego i Piły.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›