Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Enea sponsorem kolejnych zawodów triathlonowych

Enea została nowym sponsorem tytularnym prestiżowych zawodów triathlonowych na licencji World Triathlon Corporation, które w tym roku odbędą się w Warszawie i Gdyni. 

Organizatorem zawodów jest agencja Sport Evolution, która jest wyłącznym licencjobiorcą marki IRONMAN w Polsce. Współpraca z Eneą rozpoczęła się już przed dwoma laty. Enea dotychczas była sponsorem oficjalnym zawodów IRONMAN® 70.3® w Gdyni.

Od tego roku Enea będzie partnerem tytularnym nie tylko imprezy w Gdyni, ale także w Warszawie.

– „Enea angażuje się w imprezy sportowe, w których start wymaga posiadania dużych pokładów energii, dlatego także i tym razem będziemy aktywnie wspierać zawody IRONMAN®. Wzmacniamy naszą obecność w Gdyni, a dodatkowo chcemy zaangażować się w zawody w Warszawie.  Mam nadzieję, że w ten sposób zachęcimy kolejne osoby do tej formy spędzania wolnego czasu” – powiedział Sławomir Krenczyk, dyrektor Departamentu Public Relations i Komunikacji Enei. – „Ważna jest także atmosfera samych zawodów, na którą obok bardzo dobrej organizacji składają się niesamowici zawodnicy i kibice, a to wszystko gwarantuje Enea 5150 Warsaw i Enea IRONMAN® 70.3® Gdynia” – dodał.

Dzięki zaangażowaniu Enei organizatorzy zawodów Enea 5150 Warsaw i Enea IRONMAN® 70.3® Gdynia powered by Herbalife ogłosili rok 2017 „Rokiem Energii w Triathlonie”.

– „Chcemy pokazać, że triathlon to najbardziej energetyczna dyscyplina sportowa na świecie. Każdy kto choć raz był na zawodach IRONMAN wie, że takiej dawki pozytywnej energii nie sposób dostać nigdzie indziej” – mówi Michał Drelich, dyrektor zarządzający w agencji Sport Evolution. – „W najbliższych miesiącach będziemy realizować wiele niestandardowych i spektakularnych kampanii reklamowych. Jesteśmy przekonani, że przyczynią się one do dalszej popularyzacji triathlonu w Polsce. Ogromnie cieszymy się, że nasze ambitne plany wsparła Enea, bo to zapewni jeszcze większy rozmach prowadzonych przez nas działań” – dodaje Drelich.

IRONMAN® to największy cykl zawodów triathlonowych na świecie, obecny w ponad 50 państwach. Co roku 300 tysięcy sportowców ze 180 krajów świata udowadnia, że nie ma rzeczy  niemożliwych (Anything is possible – to hasło, które przyświeca zawodom IRONMAN na całym świecie).  W Polsce odbywają się dwie imprezy na licencji World Triathlon Corporation – Enea 5150 Warsaw oraz Enea IRONMAN® 70.3® Gdynia powered by Herbalife.

Enea 5150 Warsaw to zawody na dystansie olimpijskim (1,5 km pływania, 90 km jazdy na rowerze i 10 km biegu). W tym roku zawody odbędą się 10 i 11 czerwca, a w programie imprezy są także sztafety triathlonowe dla 3-osobowych drużyn oraz aquathlon dla dzieci IRONKIDS.

Źródło: Enea

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›