Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Enea rozszerzyła wsparcie młodych koszykarzy z Enea Basket Junior Poznań

W nadchodzącym sezonie Enea będzie kontynuować współpracę z poznańskim klubem Enea Basket Junior Poznań. Firma – jako sponsor tytularny klubu – wspiera młodych koszykarzy ze stolicy Wielkopolski od ubiegłego roku. Od lipca 2021 r. rozszerzyła zakres wsparcia o kolejne grupy wiekowe.

Drużyny poznańskiego klubu, występujące w rozgrywkach II i III ligi oraz w sekcjach młodzieżowych U15, U17 i U19, są wspierane przez Eneę od 10 grudnia 2020 r. Wraz z początkiem lipca Enea rozszerzyła swój sponsoring o drużyny U11, U12, U13 i U14, obejmując tym samym wsparciem wszystkie sekcje wiekowe poznańskiego klubu.

Misją klubu jest promocja młodzieżowej koszykówki, a w dalszej perspektywie udział w rozgrywkach seniorskich na szczeblu centralnym, z udziałem przede wszystkim młodzieży wyszkolonej w klubie. W codziennej pracy klub stawia na rozwój, szkolenie i promocję młodych zawodników w wieku od 10 do 19 lat w ramach różnych grup wiekowych. Te cele są zbieżne z podejściem Enei do wspierania rozwoju dzieci i promocji sportu wśród najmłodszych.

− „Dla Enei, jako firmy odpowiedzialnej społecznie, promocja aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży jest bardzo istotna. Od wielu lat wspieramy juniorów i edukację sportową, a od ubiegłego roku jesteśmy sponsorem tytularnym klubu koszykarskiego Enea Basket Junior Poznań, w którym gra najbardziej utalentowana młodzież w kraju” – podkreśla Anna Lutek, dyrektor Departamentu Public Relations i Komunikacji w Enei. – „Mamy nadzieję, że młodzi koszykarze właściwie wykorzystają nasze wsparcie i w rozpoczynającym się sezonie odniosą wiele sukcesów” – dodała Anna Lutek.

Zaangażowanie w sport – od propagowania aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży, po profesjonalny sport wyczynowy – jest ważnym elementem polityki sponsoringowej Enei, dlatego firma od wielu lat wspiera juniorów i edukację sportową dzieci, opartą na długoterminowym rozwoju.

– „Enea, jako firma szczególnie związana z Poznaniem i Wielkopolską, od lat wspiera sport w naszym regionie. Sponsorujemy nie tylko sport zawodowy. Równie ważna jest dla nas promocja aktywności fizycznej wśród młodzieży. Dlatego rozszerzamy naszą współpracę z klubem Enea Basket Junior Poznań i angażujemy się w edukację sportową dzieci w ramach Enei Akademii Sportu” – mówi Marcin Wenzel, kierownik Biura Sponsoringu i Zarządzania Marką w Enei.

Enea od lat wspiera sport – zarówno zawodowy, jak i młodzieżowy. Jest sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich w północno-zachodniej Polsce. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu. Jest też sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich, Polskiego Związku Zapaśniczego i Polskiego Związku Tenisa Stołowego. Ambasadorską marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich i medalistka igrzysk paraolimpijskich.

Najnowsze

Ankra1 na dłużej z Ruchem

Kolejny Partner Biznesowy przedłużył współpracę z naszym Klubem Chorzowska firma Ankra1 zostaje z Ruchem na sezon 2022/2023 – ...

Całość ›

Powstaje serial o Widzewie

CANAL+ SPORT rozpoczął zdjęcia do nowego serialu dokumentalnego o Widzewie Łódź Ekipa filmowa będzie towarzyszyć drużynie podczas ...

Całość ›

Polsat i Plus partnerami tytularnymi gdyńskiej areny

Konkurs na partnera tytularnego dla hali sportowo-widowiskowej Gdynia Arena rozstrzygnięty Polsat oraz Plus – dwie kluczowe marki Grupy ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›