Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Enea partnerem Akademii Lecha i sponsorem Lech Cup

Enea, jedna z największych firm branży energetycznej w Polsce, ponownie dołącza do grona partnerów Lecha Poznań. Firma, która od lat wspiera sportową aktywność dzieci i młodzieży, nadal będzie sponsorem tytularnym turnieju Lech Cup. Dodatkowo Enea została Oficjalnym Partnerem Akademii Lecha Poznań.

Akademia Lecha Poznań to jedna z największych i najbardziej uznanych akademii piłkarskich w naszej części Europy. To właśnie z Kolejorza krok w stronę europejskiej piłki wykonali reprezentanci Polski, m.in. Jakub Moder, Jan Bednarek, Tomasz Kędziora czy Kamil Jóźwiak.

„Nasza akademia cały czas się rozwija nie tylko jeśli chodzi o szkolenie, zaplecze sportowe, ale też o infrastrukturę. Dowodem tego jest powstające we Wronkach Centrum Badawczo-Rozwojowe, które jeszcze bardziej przyczyni się do rozwoju młodych graczy” – mówi Jan Wojciak, dyrektor sprzedaży B2B w Lechu Poznań. – „Bardzo nas cieszy, że nasza praca jest zauważana i od teraz będzie wspierana przez przedsiębiorstwo, które od lat dba o aktywność dzieci i młodzieży. Miło nam powitać firmę Enea jako Oficjalnego Partnera Akademii Lecha Poznań” – dodaje Jan Wojciak.

Poza współpracą z akademią Kolejorza, umowa podpisana pomiędzy Lechem a Eneą zakłada, że czternasta edycja jednego z największych europejskich turniejów zrzeszających zespoły z czołowych akademii piłkarskich naszego kontynentu ponownie będzie nosić nazwę Enea Lech Cup. Współpraca obu podmiotów to efekt tego, że przez ostatnie lata turniej zdobył renomę na międzynarodowej arenie, a także wśród przedstawicieli europejskich klubów. Na przestrzeni lat okazję na występ w stolicy Wielkopolski mieli dwunastolatkowie takich klubów, jak: FC Barcelona, Inter Mediolan, Manchester City, Chelsea FC, Hertha BSC czy Bayern Monachium oraz SL Benfika.

Zaangażowanie spółki energetycznej w Akademię Lecha Poznań i turniej piłkarski wpisuje się w prowadzoną od kilku lat inicjatywę Enei Akademii Sportu – cyklu zajęć i imprez wspierających aktywność dzieci i młodzieży na terenie działania Grupy Enea.

„Wsparcie Akademii Lecha Poznań i turnieju Enea Lech Cup, to kontynuacja konsekwentnych działań i zaangażowania Enei w rozwój sportowych pasji dzieci i młodzieży, co jest jednym z kluczowych celów naszej społecznej odpowiedzialności. Enea jest obecna w sporcie profesjonalnym, ale zawsze w połączeniu z promocją aktywności najmłodszych zawodników. Piłka nożna to w Polsce bardzo popularna dyscyplina, liczę że dzięki naszemu zaangażowaniu jeszcze więcej młodych zawodników będzie miało szanse na rozwój pod profesjonalnym okiem trenerskim, a w przyszłości szanse na grę w Lechu, a nawet reprezentacji kraju” – mówi Anna Lutek, dyrektor Departamentu Public Relations i Komunikacji w Enei.

Enea od lat zaangażowana jest w sponsorowanie wydarzeń sportowych i polskich sportowców. Firma wspiera między innymi wioślarzy, tenisistów stołowych i zapaśników, jest sponsorem tytularnym drużyn siatkarskich i koszykarskich w północno–zachodniej Polsce oraz imprez triathlonowych. Enea jest też sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej i zachęca do wspólnego kibicowania Polakom startującym w Tokio w kampanii #RazemPoEmocje. Ambasadorką marki Enea jest Natalia Partyka, utytułowana tenisistka stołowa, która wystąpi w Tokio zarówno na Igrzyskach Olimpijskich, jak i Paraolimpijskich.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›