Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Enea Lech Cup – turniej zyskał sponsora tytularnego

Flagowy turniej organizowany przez Lecha Poznań, Lech Cup będzie miał w najbliższej edycji sponsora tytularnego. Zostanie nim Enea, firma, która od lat wspiera aktywność dzieci i młodzieży. W związku z tym grudniowe zawody będą nosiły nazwę Enea Lech Cup, a ich data planowana jest na weekend 7-8 grudnia.

Przed nami już 13. edycja jednego z największych europejskich turniejów zrzeszających zespoły z czołowych akademii piłkarskich naszego kontynentu. Przez minione kilkanaście lat rozgrywki zdobywały coraz większą markę na międzynarodowej arenie i uznanie w oczach przedstawicieli zachodnich klubów. To sprawiło, że okazję występu w stolicy Wielkopolski mieli młodzi zawodnicy m.in. FC Barcelony, Manchesteru City, Arsenalu, Herthy BSC czy Bayernu Monachium. Rosnące zainteresowanie wokół turnieju dostrzegli również przedstawiciele firmy Enea, którzy sami poprzez projekt Enei Akademii Sportu promują aktywność fizyczną wśród dzieci i młodzieży.

– “Współpraca z Lechem Poznań to kolejny etap działań Grupy Enea w ramach wsparcia aktywności młodzieży. W ramach Enei Akademii Sportu systematycznie rozbudowujemy system szkoleń najmłodszych sportowców. Pomagają nam w tym profesjonaliści, wspólnie z którymi wprowadzamy najlepszych młodych ludzi na kolejne etapy i szczeble sportowej kariery. Zależy nam bowiem by dzieci miały szansę rozwijać swoje sportowe talenty i pokochać sport od najmłodszych lat” – podkreśla Mirosław Kowalik, prezes Enei. – “Jesteśmy aktywnym i odpowiedzialnym partnerem społeczności lokalnych, wśród których funkcjonujemy, a przemyślany system wspierania sportu dzieci i młodzieży to jeden z kluczowych celów naszej społecznej odpowiedzialności” – dodaje.

Radości ze współpracy z Eneą nie kryje również prezes Kolejorza, który podkreśla wysoką rangę zawodów oraz lokalną tożsamość tej firmy.

– “Turniej Lech Cup, który w tym roku rozgrywany będzie jako Enea Lech Cup, zyskał olbrzymią renomę nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. W każdej edycji do Poznania przyjeżdżają młode zespoły z czołowych europejskich klubów z Hiszpanii, Anglii, Niemiec czy Włoch. Rywalizacja stoi na bardzo wysokim poziomie, a na boisku można obserwować przyszłe gwiazdy światowych stadionów. Wśród uczestników są młodzi lechici, którzy dzielnie stawiają czoła potęgom” – opowiada Karol Klimczak. – “Jesteśmy niesamowicie zadowoleni, że w tym roku dołącza do nas Enea, która będzie sponsorem tytularnym turnieju. To firma mocno zakorzeniona w Poznaniu, hołdująca lokalnym wartościom. I podobnie jak my, priorytetowo traktuje rozwój sportowy dzieci i młodzieży, wspiera inicjatywy z tym związane. Cieszymy się na współpracę dwóch silnych wielkopolskich marek” – zaznacza prezes Lecha.

Enea Lech Cup odbędzie się w tym roku w dniach 7-8 grudnia. Dokładną lokalizację poznamy bliżej samego turnieju, podobnie zresztą jak jego obsadę. Doświadczenie z minionych lat uczy, że możemy spodziewać się młodych graczy z najsłynniejszych europejskich klubów, utalentowanych trenerów, a przede wszystkim ogromnych emocji.

Najnowsze

Daria Wołąziewicz nowym Rzecznikiem Prasowym Stomilu Olsztyn

Od grudnia pierwszoligowy Stomil Olsztyn ma nowego rzecznika prasowego, została nim Daria Wołąziewicz, która do tej pory pracowała w ...

Całość ›

Blachotrapez Sponsorem Reprezentacji Polski w Skokach Narciarskich

10 grudnia wraz z podpisaniem umowy Grupa Blachotrapez rozpoczęła strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim, jako ...

Całość ›

Spore zmiany w Odrze Opole

Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia OKS Odra Opole podjęto decyzję o przekazaniu praw do nazwy klubu, herbu i miejsca w lidze do ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error

Blachotrapez Sponsorem Reprezentacji Polski w Skokach Narciarskich.
#sponsoringsport #blachotrapez #skokinarciarskie https://sponsoringsport.pl/blachotrapez-sponsorem-reprezentacji-polski-w-skokach-narciarskich/

Spore zmiany w Odrze Opole.
#sponsoringsport #odraopole #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/spore-zmiany-w-odrze-opole/

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.