Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Enea i Polski Związek Tenisa Stołowego rozszerzają współpracę

Po roku wspólnych działań, Enea i Polski Związek Tenisa Stołowego podjęły decyzję o kontynuacji współpracy przez kolejne dwa lata. Enea – sponsor generalny Związku objęła również patronatem tytularnym program „Pingpongowe marzenia z Eneą”.

„Dołączyliśmy do grona członków rodziny Polskiego Związku Tenisa Stołowego w ubiegłym roku, deklarując wsparcie tej dyscypliny, jej zawodników, ale także amatorów i miłośników sportu w każdym wieku. Dziś przedłużamy naszą współpracę o kolejne dwa lata, potwierdzając wspólną chęć działań na rzecz budowania silnej i stabilnej pozycji polskiego tenisa stołowego na arenie międzynarodowej. Podpisana umowa z perspektywą dwuletnią pozwoli na realizację długofalowych działań ze wsparciem solidnego partnera jakim jest Enea, a jej częścią jest ważna dla nas popularyzacja aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży” – powiedział Paweł Szczeszek, prezes Enei.

Ubiegły rok, z Eneą jako sponsorem generalnym, zapisał się w historii polskiego tenisa stołowego jako niezwykle udany. W czerwcu na warszawskim Torwarze odbyły się Indywidualne Mistrzostwa Europy, na których Jakub Dyjas sięgnął po srebrny medal w grze podwójnej mężczyzn. Samuel Kulczycki i Miłosz Redzimski przywieźli historyczne srebrne medale z Mistrzostw Świata Juniorów i Kadetów. Z europejskiego czempionatu juniorów i kadetów nasi reprezentanci przywieźli 9 medali, w tym 2 drużynowe. Zwieńczeniem sukcesów było zaś 7 krążków zdobytych przez zawodników z niepełnosprawnościami na Igrzyskach Paraolimpijskich w Tokio. Za sprawą naszych tenisistów stołowych „Mazurek Dąbrowskiego” rozbrzmiewał w ubiegłym roku wielokrotnie na całym świecie. Zmagania sportowe zawodników w drodze po medale wspierała Enea, sponsor generalnym Polskiego Związku Tenisa Stołowego.

„Sukcesy medalowe sportowców są tym, co napędza nas do działania. Gdy nasi reprezentanci stają na podium, wiemy, że nasza praca przynosi wymierne rezultaty. Na finalny efekt składa się nie tylko ciężka praca samych zawodników i sztabu szkoleniowego, ale również władz i pracowników Związku. Chcąc regularnie oglądać reprezentantów Polski sięgających po najwyższe trofea, musimy dbać o efektywny i drożny system szkolenia, który obejmuje swoim działaniem dzieci od najmłodszych lat. Oczywistym jest, że budowa takiego mechanizmu jest niemożliwa bez aktywnego partnera, który swoim zaangażowaniem wspiera działania Polskiego Związku Tenisa Stołowego. Takim partnerem jest dla nas już od roku Enea” – powiedział Dariusz Szumacher, Prezes Zarządu Polskiego Związku Tenisa Stołowego.

Fundament systemu szkolenia dzieci i młodzieży w tenisie stołowym stanowi program „Pingpongowe marzenia”. Jest on elementem „Narodowego Programu Rozwoju Tenisa Stołowego na lata 2018-2033”. To zajęcia pozalekcyjne dla uczniów szkół podstawowych. Celem przedsięwzięcia jest stworzenie efektywnego systemu wyłaniania najzdolniejszych dzieci poprzez przenoszenie ich ze sportu szkolnego do klubów i wdrażanie do współzawodnictwa sportowego w ramach lokalnych i ogólnopolskich zawodów. Program działa nieprzerwanie od 2018 roku. Obecnie udział w nim bierze 2500 dzieci ze 115 klubów i szkół podstawowych z całej Polski.

– „Ważnym elementem naszego partnerstwa z Polskim Związkiem Tenisa Stołowego jest angażowanie w sport najmłodszych i budowanie systemu szkolenia dzieci już od szkół podstawowych. Decydując się na kontynuację współpracy, dołączyliśmy jednocześnie do projektu „Pingpongowe marzenia z Eneą”. To program ukierunkowany na budowanie i rozwijanie nowych kadr, które w przyszłości będą miały szanse na zdobywanie medali na najważniejszych imprezach sportowych” – dodała Anna Lutek, dyrektor Departamentu Public Relations i Komunikacji GK Enea.

Współpraca pomiędzy Eneą a Polskim Związkiem Tenisa Stołowego została przedłużona do końca 2023 roku. Firma pozostanie sponsorem generalnym Polskiego Związku Tenisa Stołowego, stanie się również sponsorem tytularnym programu „Pingpongowe marzenia z Eneą”. Dodatkowo obejmie patronatem wszystkie turnieje i wydarzenia promujące tenis stołowy, organizowane przez Polski Związek Tenisa Stołowego w latach 2022-2023.

Enea od lat wspiera sport – zarówno zawodowy, jak i młodzieżowy. Jest sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich w północno-zachodniej Polsce oraz imprez triathlonowych. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu. Jest też sponsorem Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich i Polskiego Związku Zapaśniczego, a także drużyny KTS Enea Siarkopol Tarnobrzeg – trzydziestokrotnych zdobywczyń tytułu Mistrza Polski w tenisie stołowym kobiet. Ambasadorską marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich i medalistka igrzysk paraolimpijskich.

https://www.facebook.com/watch/live/?ref=external&v=298680702293228

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›