Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Emirates na dłużej z Arsenalem

Arsenal Londyn przedłużył umowę sponsoringową z siecią linii lotniczych Emirates. 

Nowa umowa jest najwyższą w historii klubu. Na mocy porozumienia linie lotnicze Emirates będą obecne na koszulkach piłkarzy Arsenalu przez 5 lat. Umowa pozwala sponsorowi na wykorzystywaniu wizerunku klubu i zawodników na całym świecie. Ekspozycja logotypu będzie obecna także na sprzęcie sportowym.

Warto przypomnieć, że sponsorem tytularnym stadionu Arsenalu do 2028 roku również jest Emirates.

– W tej chwili jest to najdłużej obowiązująca umowa sponsorska w Premier League i jeden z najdłużej trwających związków w sporcie na świecie.  Nasze porozumienie świadczy o sile i głębi naszej wyjątkowej współpracy. Linie Emirates po raz kolejny okazują ogromne zaufanie do naszego podejścia i ambicji, a znacząco zwiększone inwestycje przewoźnika pomogą nam z powodzeniem walczyć o kolejne trofea i tytuły dla klubu i naszych kibiców na całym świecie – powiedział Ivan Gazidis.

– Wspierając piłkę nożną od lat, jesteśmy żywo zainteresowani tą grą i z dumą współpracujemy z drużyną. Jako firma działamy na rzecz sportu na całym świecie i pod tym względem nasza umowa z Arsenalem nie jest wyjątkiem. Nasza współpraca z klubem Arsenal FC stanowi doskonałe połączenie dwóch globalnych marek i niezmiernie cieszymy się, że przedłużyliśmy ją o kolejnych pięć lat – dodał Tim Clark.

Źródło: Arsenal London/ Pasazer.com

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›