Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Emerging Europe Marketplace sponsorem głównym Mieszka Gniezno

Przedstawiciele Miejskiego Klubu Sportowego “Mieszko” Gniezno podpisali umowę o współpracy z nowym sponsorem głównym – Emerging Europe Marketplace.

Nowym sponsorem głównym MKS Mieszko Gniezno stała się Emerging Europe Marketplace, grupa zajmująca się wspieraniem inwestorów poprzez lokowanie kapitałów i wspieraniem relacji biznesowych. Umowa obejmuje 2019 rok.

“Jesteśmy kilka dni przed rozpoczęciem rundy rewanżowej III ligi i dzięki naszym partnerom mogliśmy się przygotować do rozgrywek. Walczymy o najwyższe cele i mam nadzieję, że wspólnie uda się nam je osiągnąć. W tym roku obchodzimy 45-lecie klubu, to dobry jubileusz i z tej okazji, wkraczając w ten rok, mamy taki szczególny dzień, w którym chcemy zaprezentować naszego nowego sponsora, przyjaciele klubu. Nasz klub nie jest pewną grupą osób, ale tworzymy go wszyscy” – mówił Maciej Ciesielski, prezes MKS Mieszko Gniezno, nadmieniając dalej: – “Stawiamy na rozwój szkolenia dzieci i młodzieży, co jest jednym z naszych priorytetów. Wizytówką jest drużyna seniorów i osiąga ona ostatnio bardzo dobre wyniki. Mamy nadzieję iż nie jest to koniec.”

– “Sporo lat minęło od momentu, kiedy na parkiecie warszawskiej giełdy przyjmowaliśmy pierwsze kluby piłkarskie, które debiutowały na rynku. Wtedy mówiliśmy iż to ciekawe połączenie dwóch światów i szansa dla świata piłkarskiego, by można się zainspirować pewnymi wartościami, które na rynku kapitałowym staraliśmy się kultywować – przejrzystość, solidność, rzetelność i zdrowa rywalizacja. Na rynku kapitałowym bywa z tym różnie i nie zawsze jesteśmy najlepszym wzorem, ale mamy skrystalizowane poglądy, jak powinno być. To zetknięcie się dwóch światów – sportowego i finansowego może być dobre” – mówił Ludwik Sobolewski, prezes Emerging Europe Marketplace i jak dodał, jako firma wspierająca rozwój młodych przedsiębiorstw, widzi duże szanse przed klubem: -” Mieszko Gniezno też jest takim start up-em, przedsięwzięciem wczesnego etapu i mamy nadzieję iż otwieramy nowy rozdział, dzięki zaproszeniu klubu, wsparciu władz miasta, co wydaje mi się niezbędne.”

Najnowsze

Aforti Holding S.A. sponsorem tytularnym Startu

Na podstawie zawartej umowy z Aforti Holding SA drużyna Startu Gniezno w rozgrywkach eWinner 1 Ligi Żużlowej występować będzie jako ...

Całość ›

Dzielnica Bemowo i Sekcja Koszykówki Legii Warszawa przedłużają współpracę

Dzielnica Bemowo i Sekcja Koszykówki Legii Warszawa wciąż razem, strony przedłużyły obecną współpracę W piątek, 22 ...

Całość ›

Bartosz Ostałowski w kampanii Battery Point

Do kampanii Battery Point, organizowanej wspólnie przez Inter Cars i Clarios, producenta akumulatorów Varta, dołączył nowy ambasador, ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.