Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ligue 1 w Eleven Sports i Canal+

ELEVEN SPORTS i CANAL+ pokażą mecze Ligue 1 Uber Eats przez najbliższe cztery sezony.

ELEVEN SPORTS (główny nabywca praw od beIN MEDIA GROUP)  i CANAL+ (na zasadzie sublicencji) pozyskały prawa do transmisji wszystkich meczów francuskiej Ligue 1 Uber Eats w sezonach 2020/21 – 2023/24. Inauguracja rozgrywek na antenach sportowych obu nadawców już w najbliższej kolejce.

Umowa na sublicencję zawarta między stacjami telewizyjnymi zezwala na równoległą transmisję wszystkich meczów. Oznacza to, że nadawcy będą mogli swobodnie wybierać, które z meczów pokażą swoim widzom w każdej kolejce rozgrywek, a w przypadku zbieżnych decyzji spodziewać się możemy równoległych transmisji zarówno na antenach ELEVEN SPORTS jak i CANAL+.     

Dzięki sukcesom Paris Saint-Germain i Olympique Lyonnais w poprzedniej edycji Ligi Mistrzów UEFA Ligue 1 Uber Eats wraca na należne jej miejsce w czołówce europejskich rozgrywek piłkarskich. Cieszę się, że za sprawą ELEVEN SPORTS Ligue 1 Uber Eats znów będzie dostępna dla polskich widzów. W każdej kolejce będziemy transmitować kilka najciekawszych meczów, a także skróty wszystkich spotkań”, mówi Patryk Mirosławski, COO ELEVEN SPORTS w Polsce.

Cieszymy się, że rozgrywki jednej z silniejszych europejskich lig piłkarskich będą przez cztery kolejne sezony dostępne dla widzów CANAL+. Uzupełniamy w ten sposób naszą ofertę sportową o kolejne unikalne pozycje i jesteśmy przekonani, że spotka się to z dużym zainteresowaniem szczególnie tych kibiców, którzy czekali na wielki powrót piłki znad Sekwany do Polski – mówi Edyta Sadowska, prezes zarządu i dyrektor generalna CANAL+ Polska.

W ubiegłym sezonie mieliśmy dwie francuskie drużyny w półfinałach Ligi Mistrzów UEFA, do finału dotarło Paris Saint-Germain – zespół budowany od lat i skupujący największe gwiazdy. Oglądanie co tydzień występów Neymara i spółki, a także Olympique Marsylia czy Olympique Lyonnais, na pewno będzie dużą atrakcją dla naszych widzów. Poza najciekawszymi meczami na żywo pokazywać będziemy także najciekawsze fragmenty wszystkich spotkań w kolejce – mówi Michał Kołodziejczyk, dyrektor redakcji sportowej CANAL+.

Najnowsze

PZKosz oraz PLK przedłużają współpracę z Genius Sports Group do 2030 roku

PZKosz oraz PLK przedłużyły współpracę z Genius Sports Group do 2030 roku, przekazując firmie prawa do streamingu video Genius ...

Całość ›
Raporty

Raport Ekstraklasa 2019/2020

Ekstraklasa postanowiła podsumować poprzedni sezon rozgrywek wydając specjalny raport za sezon 2019/2020 W raporcie poruszono takie ...

Całość ›

Łódzkie partnerem FEN

Pozostało tylko kilka dni do rozpoczęcia gali FEN, federacja ogłosiła jednego z partnerów wydarzenia, którym będzie Województwo ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

PZKosz oraz PLK przedłużają współpracę z Genius Sports Group do 2030 roku.

#sponsoringsport #koszykowka https://sponsoringsport.pl/pzkosz-oraz-plk-przedluzaja-wspolprace-z-genius-sports-group-do-2030-roku/

Raport Ekstraklasa 2019/2020.

#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/raport-ekstraklasa-2019-2020/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.