Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasę średnio ogląda 112 tyś widzów

Jak podaje portal Wirtualnemedia.pl średnio przed telewizorem rozgrywki Ekstraklasy oglądało 112 tyś telewidzów.

Mecze polskiej ligi transmitowane są w kanałach nc+a także stacji Eurosport. Spotkania można oglądać przede wszystkim na kanale Canal+, Canal+ Sport, Sport 2 i nSport+ a także Eurosport. Największą widownię do tej pory gromadzą kanały tej ostatniej stacji, jest ona bardziej dostępna niż platforma nc+.

Średnia oglądalność wszystkich spotkań Lotto Ekstraklasy wyniosła nieco ponad 111,5 tys. widzów, co przełożyło się na 0,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 1,03 proc. w 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Najchętniej oglądanym spotkaniem na kanałach nc+ było spotkanie Lecha Poznań i Legii Warszawa 4 kwietnia tego roku, zgromadziło 346 tyś osób. W Eurosporcie najwięcej osób oglądało mecz Ruch Chorzów – Piast Gliwice, który odbył się 3 kwietnia tego roku, zgromadził 259,8 tyś widzów

 

Źródło: wirtualnemedia.pl

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›