Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa ze statuetką Mixx Awards

Moda na Kibicowanie #NaStadionie, pierwsza kampania wizerunkowa Ekstraklasy, otrzymała nagrodę w postaci brązowej statuetki w prestiżowym konkursie Mixx Awards, organizowanym przez IAB, w kategorii Brand Awareness and Positioning.

„To rezultat wspólnej pracy, zaangażowania oraz pasji całego zespołu, który poświęcił wiele godzin, aby stworzyć wyjątkową i inspirującą kampanię. Od samego początku kierowaliśmy ją do młodych ludzi, tak aby potwierdzić i przekonać ich, że spędzanie czasu na stadionie jest atrakcyjnym sposobem na przeżycie niezapomnianych emocji i chwil z przyjaciółmi. Jej ogromny sukces potwierdzamy, już kolejny sezon razem z naszymi klubami, statystykami zwiększającej się frekwencji, ale również nagrodą w prestiżowym konkursie Mixx Awards. Ten branżowy i prestiżowy symbol jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, powodem do dumy, ale również potwierdzeniem, że nasza praca została zauważona i doceniona przez profesjonalistów rynku reklamy” – mówi Marcin Mikucki Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasa SA.

Zainicjowana przez Ekstraklasę i realizowana wspólnie z klubami uczestniczącymi w rozgrywkach kampania #NaStadionie w nieszablonowy sposób promowała modę na kibicowanie. Zachęcała do przychodzenia na stadiony, wykorzystując niepiłkarskie argumenty charakterystyczne dla emocji z trybun – pokazując mecz jako kompleksowe, wielowymiarowe doświadczenie towarzyskie. Była to jednocześnie pierwsza tego typu i o tak dużej skali kampania marketingowa piłkarskiej ligi. Kampania w bezpośredni sposób, jako jeden z elementów, wpłynęła na wzrost frekwencji na stadionach o blisko 28% w sezonie 2022/2023. Obecnie utrzymuje się on na poziomie 25% (sezon 2023/2024).

Wiodącym elementem kampanii było wideo, do którego Ekstraklasa zaprosiła Oskara z raperskiego duetu PROBL3M. Opowiadał on w spocie o grupie znajomych, która na miejsce swojego spotkania wybrała właśnie stadion i tam przeżyła pełne spektrum emocji. W kolejnym etapie z inicjatywy Ekstraklasy oraz Agencji Kreatywnej GONG, odpowiedzialnej także za kreację i produkcję całej kampanii, influencerzy podróżniczy zrealizowali serię materiałów ze wszystkich miast klubów Ekstraklasy, w których opowiadali o tym, co warto zobaczyć i przeżyć w drodze na stadion. Za zakup mediów do kampanii digital odpowiadało MediaRepublic.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›