Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa nie zarobiła wiele na umowie z Lotto

W nowym sezonie w dalszym ciągu Sponsorem Tytularnym Ekstraklasy będzie Lotto, według doniesień Weszło podpisana umowa opiewa na bardzo niską kwotę.

Totalizator Sportowy od zeszłego roku jest Sponsorem Tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy, kiedy to podpisał roczną umowę. Poprzednim Sponsorem Tytularnym ligi był T-Mobile, od jego rezygnacji rozgrywki nie miały przez sezon żadnego sponsora. Wtedy umowę podpisał Totalizator Sportowy. Według doniesień medialnych umowa warta była około 10 milionów złotych.

Kilka tygodni temu przedłużono podpisaną w 2016 roku umowę, na kolejny sezon a negocjacje trwały do samego startu rozgrywek. Jak poinformował niedawno portal Weszło przedłużona umowa nie zapewni już Ekstraklasie około 10 a 6 milinów złotych plus premie zależne od sprzedaży produktów Totalizatora. Portal bardzo mocno napiętnował ten fakt, a sprawa prawdopodobnie zakończy się w sądzie, ponieważ jak uważają przedstawiciele spółki informacje są nieprawdziwe. Należy podkreślić, że kwota 6 mln złotych mimo, że nie jest duża (tym bardziej jeśli podzielimy ją na wszystkie zespoły) to prawdopodobnie gdyby nie przedłużono obecnej umowy rozgrywki pozostały by bez Sponsora Tytularnego. Branża sponsoringu sportowego nie należy do łatwych i warto odpowiedzieć sobie na pytanie – sprzedać pakiet sponsoringowy za mniejsze niż się oczekiwało pieniądze czy zaryzykować i szukać innego partnera. Jak widać zarządcy Ekstraklasy woleli wybrać tę pierwszą opcję. Ponieważ znają najlepiej swój produkt i jego odbiór wśród potencjalnych firm mamy nadzieję, że podjęli słuszną decyzję.

Źródło: Weszło/Esktraklasa

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›