Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa zagra nową piłką

Ekstraklasa już w lutym będzie grała inną pilka, tym razem Adidas Krasava.

Piłka, którą rywalizować będzie szesnaście zespołów LOTTO Ekstraklasy, posiada wyraźny jaskrawoczerwony wzór, poprzecinany postrzępionymi liniami, co ma symbolizować wydobywany w Rosji czerwony rubin. Nazwa piłki pochodzi od słowa używanego przez tamtejszych kibiców do opisywania piękna futbolu. Piłka ta będzie oficjalną piłką Pucharu Konfederacji FIFA w 2017.

– „To już czwarta piłka wyprodukowana przez adidasa, na której znalazło się logo Ekstraklasy” – mówi Michał Siara, menadżer ds. marketingu Ekstraklasa SA. – „Każda z nich to marka sama w sobie, więc jesteśmy pewni, że i Krasava będzie często znajdowała drogę do siatki” – dodaje.

Piłka opiera się na sprawdzonej już konstrukcji z paneli znanej z Beau Jeu, Fracas oraz piłki na europejskie eliminacje Mistrzostw Świata. Wyposażono ją w wysokiej jakości powłokę syntetyczną. Pozwala ona precyzyjnie panować nad piłką, a także zapewnia lepszą widoczność w locie.

 „Bardzo się cieszymy z kolejnej piłki adidas w LOTTO Ekstraklasie. Wierzymy, że nowa piłka 'Krasava’ będzie trafiać jeszcze częściej do bramki ku uciesze kibiców” – mówi Krzysztof Łuczakowski, Senior Manager Sports Marketing adidas Poland. – „Cieszymy się bardzo, że nasza dotychczasowa współpraca jest doceniania przez kluby jak i samą Ekstraklasę, czego wyrazem jest chęć dalszej wieloletniej współpracy. Widzimy wyraźnie, iż rozwój naszej współpracy daje nam wymierne korzyści i wspiera nasze strategiczne działania, co pozwala nam bardzo pozytywnie patrzeć w przyszłość” – dodaje Łuczakowski.

Współpraca pomiędzy Ekstraklasą i marką adidas trwa od 2014 roku, kiedy to 18 lipca piłkarze po raz pierwszy w Polsce oficjalnie rozegrali mecz piłką Brazuca. Nowa umowa została zawarta na okres trzech lat i będzie obowiązywać do końca sezonu 2019/20.

– „Fakt, że wspólnie wejdziemy w kolejny sezon rozgrywek nie pozostawia wątpliwości – współpraca z marką adidas układa się świetnie. Z każdym kontraktem poszerzamy obszary działania. Tym razem nie będzie to już tylko wspólna piłka, ale też opcja ubrania w piłkarskie buty zawodników grup młodzieżowych klubów Ekstraklasy. Kibice piłkarscy zobaczą też współpracę na polu nagród dla zawodników, np. dla Króla Strzelców LOTTO Ekstraklasy. Będziemy starali się, żeby piłka adidasa towarzyszyła wielu innym inicjatywom podejmowanym przez Ekstraklasę z pozostałymi Partnerami, o czym będzie można się przekonać już wkrótce” – dodaje Michał Siara.

Krasava zadebiutowała na boisku 14 listopada podczas towarzyskiego meczu pomiędzy Rosją i Rumunią. Na boiskach LOTTO Ekstraklasy piłkę oglądać będzie można od lutego 2017 roku. Krasava jest dostępna w sprzedaży w sklepach adidas oraz na adidas.com.

Źródło: Ekstraklasa

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›