Ekstraklasa z nowym sponsorem tytularnym
Od 1 lipca polska najwyższa liga piłkarska zmienia sponsora tytularnego oraz nazwę na PKO Ekstraklasa.
Od sezonu 2016/17 sponsorem tytularnym rozgrywek był Totalizator Sportowy z marką Lotto. Polska spółka od nowego sezonu nie będzie już tytularnym partnerem rozgrywek, mimo to nadal będzie współpracować z ligą a jej logotyp Lotto obecny będzie na koszulkach piłkarzy.
PKO BP od poprzedniego sezonu było partnerem głównym oraz oficjalnym bankiem rozgrywek, logo banku było obecne na koszulkach 16 drużyn ligi, stadionach i transmisjach z meczów. Bank podpisał umowę sponsorską obejmującą okres do końca sezonu 2020/21.
W rozmowie z portalem „Sportowe Fakty”, prezes banku Zbigniew Jagiełło mówił o tym, jakie cele przyświecają firmie. – „Od kilku lat przyglądaliśmy się polskiej Ekstraklasie i jesteśmy teraz gotowi na to, by zostać jej sponsorem tytularnym. Nasza działalność nie będzie tylko wprost wizerunkowa. Chodzi o to, byśmy wykorzystali ten tytuł i ten wizerunek, by mieć więcej lojalnych klientów. Poza tym piłka nożna to nie tylko sport i biznes. (…) Współpraca z Ekstraklasą to również misja” – podkreślił Jagiełło.