Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa z nowym sponsorem tytularnym

Od 1 lipca polska najwyższa liga piłkarska zmienia sponsora tytularnego oraz nazwę na PKO Ekstraklasa.

Od sezonu 2016/17 sponsorem tytularnym rozgrywek był Totalizator Sportowy z marką Lotto. Polska spółka od nowego sezonu nie będzie już tytularnym partnerem rozgrywek, mimo to nadal będzie współpracować z ligą a jej logotyp Lotto obecny będzie na koszulkach piłkarzy.

PKO BP od poprzedniego sezonu było partnerem głównym oraz oficjalnym bankiem rozgrywek, logo banku było obecne na koszulkach 16 drużyn ligi, stadionach i transmisjach z meczów. Bank podpisał umowę sponsorską obejmującą okres do końca sezonu 2020/21.

W rozmowie z portalem „Sportowe Fakty”, prezes banku Zbigniew Jagiełło mówił o tym, jakie cele przyświecają firmie. – „Od kilku lat przyglądaliśmy się polskiej Ekstraklasie i jesteśmy teraz gotowi na to, by zostać jej sponsorem tytularnym. Nasza działalność nie będzie tylko wprost wizerunkowa. Chodzi o to, byśmy wykorzystali ten tytuł i ten wizerunek, by mieć więcej lojalnych klientów. Poza tym piłka nożna to nie tylko sport i biznes. (…) Współpraca z Ekstraklasą to również misja” – podkreślił Jagiełło.

Najnowsze

Profil Software wspiera Arkę Gdynia

Profil Software, polska firma zajmująca się tworzeniem dedykowanego oprogramowania, została nowym sponsorem Arki Gdynia na sezon ...

Całość ›

Aluron CMC Warta Zawiercie podpisuje umowę z Orlenem

W dniu 10 października klub siatkarski Aluron CMC Warta Zawiercie ogłosił, że ORLEN został jego nowym sponsorem głównym W ...

Całość ›

Pizzeria Olio Sponsorem Piasta Gliwice

Nowym Sponsorem Piast Gliwice została sieć Pizzerii Olio Marka otwiera swoje punkty w kolejnych lokalizacjach, stawia na promocję ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›