Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa z nowym kontraktem z adidas

Ekstraklasa przedłuża współpracę ze sprawdzonym partnerem, który od 2014 nieprzerwanie dostarcza oficjalne piłki rozgrywek dla klubów najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce. Nowa umowa została podpisana na pięć kolejnych sezonów.

Współpraca Ekstraklasy z marką adidas trwa już szósty sezon i w tym okresie przygotowanych zostało siedem piłek z logiem najwyższej polskiej ligi piłkarskiej. Pierwszą z nich była Brazuca, a od lutego 2020 oficjalną piłką rozgrywek jest Uniforia. Obecna umowa obowiązywała do zakończenia sezonu 2019/20 i obie strony porozumiały się już w sprawie przedłużenia współpracy. Nowy kontrakt obejmujący dostawy oficjalnej piłki rozgrywek obowiązywać będzie do zakończenia sezonu 2024/25, czyli przez pięć kolejnych lat.

„Wspólnie z adidas zgodnie oceniamy wartość naszej wieloletniej współpracy bardzo wysoko, czego wyrazem jest nowa umowa na kolejnych pięć sezonów. Cieszymy się, że ta prestiżowa i znana na całym świecie marka dalej będzie naszym partnerem i oficjalnym dostawcą piłek. Przede wszystkim jednak stoi za nią najwyższa jakość dostarczanego sprzętu. Doceniamy ją nie tylko my, ale także organizatorzy największych turniejów piłkarskich w Europie i na świecie. To właśnie ten producent od lat dostarcza piłki także na Mistrzostwa Świata i Mistrzostwa Europy” – powiedział Prezes Ekstraklasy S.A. Marcin Animucki.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›