Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa z nową platformą

Ekstraklasa uruchamia nową, rozbudowaną technologicznie platformę będącą źródłem wszystkich niezbędnych informacji dla kibiców rozgrywek ligowych.

Nowa odsłona Ekstraklasa.org wraz z zaawansowanym centrum statystycznym będzie w pełni zintegrowana z aplikacją mobilną rozgrywek. Serwis pozycjonuje PKO Bank Polski Ekstraklasę wśród najbardziej zaawansowanych technologicznie lig piłkarskich na świecie.

W listopadzie 2017 roku Ekstraklasa wprowadziła na rynek swoją pierwszą oficjalną aplikację mobilną, która już w drugim sezonie funkcjonowania była najlepiej ocenianą aplikacją ligową w Europie. Do dzisiaj pobrało ją i aktywnie używa blisko 240 tysięcy kibiców.

„Doświadczenia zebrane w trakcie prac nad poprzednią aplikacją i stroną internetową wyznaczyły nam kierunek, w którym powinna być rozwijana nowa platforma, także w kontekście współpracy z naszymi Partnerami – Totalizatorem Sportowym oraz PKO Bankiem Polskim. Na tej bazie budujemy całkowicie nowy digitalowy ekosystem, w którego skład wejdą Ekstraklasa.org, Ekstraklasa.tv, Fantasy Ekstraklasa oraz nasze kanały Social Media. Głównym celem jest przygotowanie kanałów w taki sposób, aby stały się one nieodłącznym elementem codziennego życia fanów naszej ligi i Klubów. Dążymy do tego, aby w ramach tego ekosystemu kibice mogli znaleźć dosłownie wszystko, co chcieliby wiedzieć o rozgrywkach. Dziś robimy pierwszy krok w tym długim i rozwojowym procesie” – tłumaczy Marcin Pelc, Manager ds. Nowych Mediów w Ekstraklasie SA.

Kluczową zmianą w porównaniu do poprzedniej wersji strony oraz aplikacji jest rozbudowane centrum meczowe, w ramach którego dostępne są oficjalne statystyki PKO BP Stats. W jednym miejscu zebrane będą dane dostarczane zarówno przez InStat, jak i statystyki biegowe od ChyronHego. Elastyczny sposób prezentacji statystyk pozwala na ich sortowanie, filtrowanie i wyszukiwanie według własnych kryteriów. Bogata baza danych pozwala na znalezienie interesujących danych zarówno przed, w trakcie, jak i po meczu.

Serwis Ekstraklasa.org dostępny będzie przez pierwszych 14 dni bez rejestracji – „Chcemy pokazać kibicom nasz nowy produkt nie tworząc żadnych barier wejścia. Po tym okresie wprowadzimy profile użytkowników, która m.in. dadzą dostęp do ekskluzywnych treści oraz pozwolą brać udział w przygotowanych przez ligę aktywnościach” – dodaje Marcin Pelc.

W obu wersjach – zarówno na stronie internetowej jak i w aplikacji mobilnej – kibice mogą skorzystać z odświeżonej wersji oficjalnej gry LOTTO Fantasy Ekstraklasa, a także z kontentu wideo generowanego w ramach serwisu OTT Ekstraklasa.tv. W nowym formacie dostępny jest również Oficjalny Quiz Ekstraklasy. Po latach doświadczeń został on rozwinięty o możliwość wzięcia udziału w zabawie zarówno na głównej stronie rozgrywek jak i w samej aplikacji.

Platforma oraz aplikacja zostały przygotowane przez Ekstraklasę wspólnie z TISA. – „Współpraca z Ekstraklasą SA. to ogromny zaszczyt i jednocześnie wyzwanie. Mówimy o kooperacji z marką, która stale pracuje nad byciem liderem we wdrażaniu najnowszych rozwiązań technologicznych w sporcie. Projekty tego typu mają cieszyć kibiców, a dla partnerów i sponsorów tworzyć dodatkową wartość. Właśnie taki cel przyświeca nam podczas tworzenia nowych produktów dla organizacji sportowych” – powiedział Mateusz Lentowczyk, CEO TISA.

Nowe oficjalne kanały ligi to środowisko przyjazne zarówno dla kibiców jak i partnerów. Ułatwiają obserwowanie wydarzeń ligowych oraz dostarczają Partnerom unikalne narzędzia promocyjne w świecie sportu, nie tylko w Polsce. W ramach platformy, LOTTO pozostaje oficjalnym partnerem aplikacji Ekstraklasa oraz partnerem tytularnym Fantasy Ekstraklasa. PKO Bank Polski jest natomiast oficjalnym partnerem statystyk oraz quizów, a także Partnerem Tytularnym rozgrywek.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›