Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa z milionową ogladąlnością

Ostatnie spotkania Ekstraklasy na antenach Telewizji Polskiej notują milionowe oglądalności, rozgrywki prawdopodobnie w kolejnym roku zmienią nazwę.

Mimo nabycia przez TVP praw do pokazywania jednego spotkania Ekstraklasy w nowym sezonie telewizja już teraz dogadała się i pokazuje mecze naszych rozgrywek. Zmiana na telewizję otwartą przyniosła oczywiście zdecydowany wzrost oglądalności, która mierzona jest w milionach lub setkach tysięcy. Pierwsze transmitowane spotkanie przyciągnęło przed telewizory prawie 1,5 mln widzów. Wyniki oglądalności w telewizji kształtowały się następująco: Wisła Kraków – Legia Warszawa: 1,4 mln. Legia Warszawa – Jagiellonia Białystok: 1,06 mln. Wisła Kraków – Piast Gliwice: 900 tys. Cracovia – Lechia Gdańsk: 625 tys.

– „Kilka miesięcy temu zaproponowaliśmy, by nc+ udostępniło Telewizji Polskiej sublicencję na pokazywanie meczu w każdej kolejce już w obecnym sezonie i cieszę się, że obaj nadawcy doszli do porozumienia w tym zakresie” – mówił pod koniec marca Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.

Zmiana w Ekstraklasie ma również dotyczyć nazwy rozgrywek, w nowym sezonie prawdopodobnie Sponsorem Tytularnym zostanie PKO Bank Polski. Obecnie dyskutuje się na temat dokładnej nazwy Ekstraklasy.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›