Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa współpracuje z kanałem „Po Gwizdku” na YouTube

Ekstraklasa powiększa grono kanałów YouTube, z którymi współdziała w zakresie promowania rozgrywek ligowych. Dziennikarz Polsatu Sport Sebastian Staszewski, prowadzący kanał „Po Gwizdku”, został kolejnym twórcą, który w swoich filmach prezentuje mniej znaną stronę Ekstraklasy.

„Komunikacja wideo wychodząca poza ramy tradycyjnej TV to dziś klucz dotarcia do młodszych fanów piłkarskiej Ekstraklasy. Od sezonu 18/19 intensywnie inwestujemy w rozwój naszego kanału YouTube. Od lipca ubiegłego roku na oficjalnym profilu Ekstraklasy pojawiają się pojedyncze powtórki bramek z każdego meczu oraz wiele materiałów spoza boiska. Sukcesywnie nawiązujemy także współpracę z popularnymi twórcami filmów lifestyle’owych o tematyce piłkarskiej. Pierwszym kanałem, z którym związaliśmy się strategicznie był „Foot Truck” Łukasza Wiśniowskiego i Jakuba Polkowskiego. Kolejnym jest „Po Gwizdku” prowadzony przez Sebastiana Staszewskiego. Na decyzję o tej współpracy wpłynęło nieszablonowe podejście do ludzi związanych z Ekstraklasą, którzy mają o sobie wiele ciekawego do powiedzenia” – mówi Dyrektor Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A. Marcin Mikucki.

Na kanale pojawiło się dotychczas pięć filmów z bohaterami rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy: z Jakubem Wójcickim z Jagiellonii Białystok, Robertem Gumnym z Lecha Poznań, Sergiu Hancą z Cracovii, współwłaścicielem Wisły Kraków Jarosławem Królewskim, a w ostatnią sobotę premierę miał odcinek z Flavio Paixao z Lechii Gdańsk. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne filmy prezentujące oryginalne i nieznane pasje piłkarzy, trenerów czy prezesów klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy.

„Cieszy mnie fakt, że Ekstraklasa S.A. doceniła naszą pracę. Postawiliśmy na rozwój kanału, który z całkiem innej strony pokazuje ludzi polskiej piłki: piłkarzy, trenerów, prezesów. Bohaterowie to często przedstawiciele PKO Bank Polski Ekstraklasy. „Liga fajnych ludzi” – to nasze wewnętrzne hasło, bo wiemy, że pod nosem mamy osobowości z wyjątkowymi pasjami. Trzeba tylko odwiedzić Poznań, Białystok czy Gliwice. Stawiamy na pozytywny przekaz, a współpraca z Ekstraklasą S.A. na pewno nam w tym pomoże” – mówi Sebastian Staszewski.

Prowadzący kanał „Po Gwizdku” to dziennikarz Polsatu Sport, specjalizuje się w polskiej piłce nożnej. To autor blisko stu wywiadów i reportaży w Cafe Futbol. Obsługiwał największe piłkarskie wydarzenia: mistrzostwa świata i Europy, mecze Ligi Mistrzów. W przeszłości współpracował m.in. ze Sport.pl, Polską The Times, Futbol News, TVN czy BBC. Jest także autorem książki o kulisach reprezentacji Polski „Tajemnice kadry”.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›