Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa współpracuje z kanałem „Po Gwizdku” na YouTube

Ekstraklasa powiększa grono kanałów YouTube, z którymi współdziała w zakresie promowania rozgrywek ligowych. Dziennikarz Polsatu Sport Sebastian Staszewski, prowadzący kanał „Po Gwizdku”, został kolejnym twórcą, który w swoich filmach prezentuje mniej znaną stronę Ekstraklasy.

“Komunikacja wideo wychodząca poza ramy tradycyjnej TV to dziś klucz dotarcia do młodszych fanów piłkarskiej Ekstraklasy. Od sezonu 18/19 intensywnie inwestujemy w rozwój naszego kanału YouTube. Od lipca ubiegłego roku na oficjalnym profilu Ekstraklasy pojawiają się pojedyncze powtórki bramek z każdego meczu oraz wiele materiałów spoza boiska. Sukcesywnie nawiązujemy także współpracę z popularnymi twórcami filmów lifestyle’owych o tematyce piłkarskiej. Pierwszym kanałem, z którym związaliśmy się strategicznie był „Foot Truck” Łukasza Wiśniowskiego i Jakuba Polkowskiego. Kolejnym jest „Po Gwizdku” prowadzony przez Sebastiana Staszewskiego. Na decyzję o tej współpracy wpłynęło nieszablonowe podejście do ludzi związanych z Ekstraklasą, którzy mają o sobie wiele ciekawego do powiedzenia” – mówi Dyrektor Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A. Marcin Mikucki.

Na kanale pojawiło się dotychczas pięć filmów z bohaterami rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy: z Jakubem Wójcickim z Jagiellonii Białystok, Robertem Gumnym z Lecha Poznań, Sergiu Hancą z Cracovii, współwłaścicielem Wisły Kraków Jarosławem Królewskim, a w ostatnią sobotę premierę miał odcinek z Flavio Paixao z Lechii Gdańsk. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne filmy prezentujące oryginalne i nieznane pasje piłkarzy, trenerów czy prezesów klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy.

“Cieszy mnie fakt, że Ekstraklasa S.A. doceniła naszą pracę. Postawiliśmy na rozwój kanału, który z całkiem innej strony pokazuje ludzi polskiej piłki: piłkarzy, trenerów, prezesów. Bohaterowie to często przedstawiciele PKO Bank Polski Ekstraklasy. „Liga fajnych ludzi” – to nasze wewnętrzne hasło, bo wiemy, że pod nosem mamy osobowości z wyjątkowymi pasjami. Trzeba tylko odwiedzić Poznań, Białystok czy Gliwice. Stawiamy na pozytywny przekaz, a współpraca z Ekstraklasą S.A. na pewno nam w tym pomoże” – mówi Sebastian Staszewski.

Prowadzący kanał „Po Gwizdku” to dziennikarz Polsatu Sport, specjalizuje się w polskiej piłce nożnej. To autor blisko stu wywiadów i reportaży w Cafe Futbol. Obsługiwał największe piłkarskie wydarzenia: mistrzostwa świata i Europy, mecze Ligi Mistrzów. W przeszłości współpracował m.in. ze Sport.pl, Polską The Times, Futbol News, TVN czy BBC. Jest także autorem książki o kulisach reprezentacji Polski „Tajemnice kadry”.

Najnowsze

PlayerMaker partnerem technologicznym Akademii Legii Warszawa

Akademia Piłkarska Legii Warszawa rozpoczęła współpracę z PlayerMaker, firmą zajmującą się technologią sportową, której ...

Całość ›

Antrans Złotym Sponsorem Chrobrego Głogów

Głogowski przewoźnik, firma Antrans została Sponsorem klubu wykupując Złoty Pakiet Świadczeń Grono głogowskich ...

Całość ›

Maxfliz partnerem Cracovii

Do grona Partnerów biznesowych najstarszego Klubu sportowego w Polsce dołączyła firma MAXFLIZ W jej ramach nowy Partner wykonał ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error

PlayerMaker partnerem technologicznym Akademii Legii Warszawa.
#sponsoringsport #legiawarszawa #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/playermaker-partnerem-technologicznym-akademii-legii-warszawa/

Antrans Złotym Sponsorem Chrobrego Głogów.
#sponsoringsport #chrobryglogow #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/antrans-zlotym-sponsorem-chrobrego-glogow/

This error message is only visible to WordPress admins

Warning: The account for sponsoringsport.pl needs to be reconnected.
Due to Instagram platform changes on March 2, 2020, this Instagram account needs to be reconnected to allow the feed to continue updating. Reconnect on plugin Settings page