Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa walczy z piractwem

Ekstraklasa stara się zwiększać przychody, w tym celu walczy z nieoficjalnym udostępnianiem swoich materiałów.

Niedawno chcąc przeciwstawić się nielegalnymi dostawcom zgłosiła naruszenie do portalu You Tube. Po interwencji również przedstawiła swoje stanowisko w tej sprawie. Tekst z strony “Ekstraklasa.org”:

Ponad 90% przychodów spółki Ekstraklasa S.A. to środki ze sprzedaży praw mediowych, w tym materiałów zamieszczanych w internecie. Pozostałe pochodzą ze sprzedaży praw marketingowych. Znakomita większość tych pieniędzy trafia bezpośrednio do budżetu klubów (ponad 85%).

W zeszłym sezonie w ten sposób do klubów trafiło 137 mln zł, w obecnym trafi 142 mln zł. Jednym z zadań spółki Ekstraklasa S.A. jest dbanie o interesy właścicieli praw mediowych, czyli także walka z piractwem. Jest to proces permanentny. Podobne działania praktykowane są również m.in. w Bundeslidze, Ligue 1, La Liga oraz w Premier League.

Podsumowania meczowe i klipy promujące ligę zostały sprzedane i są dostępne w NC+, Eurosport, TVP, Polsat, TVN, Onet/Ekstraklasa.TV, a także na profilach ligi oraz profilach klubowych. Jednocześnie Ekstraklasa S.A. tworzy dedykowany kanał z materiałami archiwalnymi rozgrywek ligi.

Zablokowanie kont na YouTube, zawierających materiały wideo z meczów LOTTO Ekstraklasy, jest wynikiem złamania regulaminu serwisu You Tube, nie wynikało z bezpośredniej interwencji.

Warto również podkreślić, że Ekstraklasa S.A. nie jest odpowiedzialna za usunięcie konta Ekstraklasa Trolls z Facebooka, co zostało potwierdzone przez osoby prowadzące tenże profil za pomocą ich konta na Facebooku i Twitterze.

Źródło: LOTTO Ekstraklasa

Najnowsze

Producent zegarków Tissot został oficjalnym sponsorem Tour de Pologne

Marka Tissot została oficjalnym chronometrażystą jubileuszowej 75 edycji Tour de Pologne oraz stworzyła zegarek dedykowany tegorocznemu ...

Całość ›

Program Ślęzy zyskuje kolejnych partnerów

Nowatorski program Ślęzy Wrocław przynosi kolejne efekty, klub pozyskuje kolejnych partnerów Jakiś czas temu już pisaliśmy o nowym ...

Całość ›
Raporty

Przychody klubów Ekstraklasy w 2017 r. wyniosły 550,4 mln zł, Deloitte przedstawia nowy raport

Firma doradcza, Deloitte zaprezentowała nowy raport „Piłkarska liga finansowa” dotyczący finansów klubów Lotto ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Tissot w dalszym ciągu współpracuje z Tour de Pologne, z okazji jubileuszowego wyścigu stworzył dedykowane zegarki.
#sponsoringsport #tourdepologne #tissot https://t.co/29Qfu7arWl

Program Ślęzy 500 po 500 przynosi pierwsze efekty.
#sonsoringsport #slezawroclaw #koszykowka https://t.co/qRs4FI2x4O