Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa sprzedała prawa do pokazywania rozgrywek na terenie Rosji

Rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2019/2020 i 2020/21 będą transmitowane także na terenie Rosji.

Prawa do pokazywania wszystkich meczów nabyła MATCH TV – największa bezpłatna telewizja w tym kraju.

Transmisje rozpoczną się już od bieżącej kolejki, w ramach której we wtorek zaprezentowane zostaną mecze Piast Gliwice – Górnik Zabrze oraz Lech Poznań – Pogoń Szczecin. W środę transmitowany będzie także mecz Wisły Płock ze Śląskiem Wrocław.

Match TV posiada zasięg techniczny w Rosji na poziomie 85-90% i jest, obok NTV, jednym z 8 naziemnych kanałów będących własnością koncernu Gazprom Media Holding. Match TV wystartował w 2015 na prośbę samego Władimira Putina. Telewizja ta właśnie wygrała też przetarg na pokazywanie Ligi Mistrzów, Ligi Europy i Conference League w Rosji aż do 2023/24. Posiada też prawa do pokazywania rozgrywek ligi rosyjskiej, belgijskiej i portugalskiej oraz Euro 2020 oraz Olimpiady w Tokyo.

„Dzięki szybkiemu wznowieniu rozgrywek po pandemii i doświadczeniu technologicznemu, z dużą sprawnością wykorzystaliśmy moment, by promować nasze rozgrywki za granicą i uruchomiony w zeszłym roku ligowy serwis OTT – Ekstraklasa.TV. Co więcej, część umów jak ta z Match TV, ale też na Portugalię czy Izrael, dotyczy nie tylko bieżącego, ale też kolejnego sezonu. W sumie jesteśmy w obecni aż w 18 krajach w ramach umów z nadawcami, w tym także w ramach podpisanych w maju umów w Wielkiej Brytanii i Irlandii, Szwecji, Danii i Norwegii, a także – na bazie wcześniejszych kontraktów przy poszerzonej współpracy do 40 meczów w tym sezonie w Niemczech, Austrii i Szwajcarii oraz w siedmiu krajach bałkańskich, gdzie zakupione zostały prawa do pokazywania wszystkich naszych meczów na ten i kolejny sezon. Nie zapominajmy też, że w serwisie i aplikacji mobilnej Ekstraklasa.TV dostępne są wszystkie nasze mecze live na całym świecie, poza Polską i Bałkanami” – mówi Małgorzata Borkowska konsultant ds. praw mediowych Ekstraklasy S.A.

Ekstraklasa podpisała też na początku czerwca niewyłączną umowę ze światowym serwisem Dugout, który dociera za pośrednictwem globalnej sieci 85 wydawców premium do widowni 60 milionów fanów piłki nożnej. Serwis ten będzie dystrybuował archiwalne, oryginalne treści wideo z meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy na terenie całego świata, również z wyłączeniem Polski i siedmiu krajów bałkańskich objętych wyłącznymi umowami licencyjnymi.

Serwis ten został uruchomiony przez należące do największych na świecie takie kluby piłkarskie jak AC Milan, Arsenal, Barcelona, Bayern Monachium, Chelsea, Juventus, Liverpool, Manchester City, Paris Saint-Germain i Real Madryt. Dugout współpracuje obecnie z ligami w ponad 30 krajach i dystrybuuje w skali miesiąca ponad 2500 profesjonalnych, legalnych materiałów filmowych.

– „W ciągu ostatnich kilku lat Ekstraklasa odnotowała stały wzrost liczby widzów i popularności w kraju i na świecie. Liga ma doskonałą reputację ze względu na wyjątkową jakość produkcji. Cieszymy się, że będziemy współpracować z Ekstraklasą i wspierać ją w globalnej ekspansji. Ogólnoświatowa widownia będzie teraz otrzymywać specjalne przygotowane treści z Ekstraklasy, które będą dostarczane przez naszych partnerów wydawniczych i dedykowane kanały Dugout” – komentuje współzałożyciel i prezes Dugout, Elliot Richardson.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›