Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa sprzeda prawa na cztery sezony

Spółka Ekstraklasa przymierza się do sprzedaży praw telewizyjnych, Prezes spółki Ekstraklasa zdradził portalowi Wirtualnemedia.pl szczegóły na temat przetargu, który ma wyłonić nabywcę na cztery sezony.

Pod koniec przyszłego sezonu kończy się umowa pomiędzy Ekstraklasa a obecnymi nabywcami praw telewizyjnych. Obecnie wszystkie spotkania zobaczyć można na kanałach Canal+, natomiast po jednym meczu z każdej kolejki oraz skróty na antenach stacji TVP. Ostatnia umowa została przedłużona w 2020 roku, z powodu rozpoczęcia się pandemii tamta umowa została przedłużona bez zmian.

Rozpoczęcie sprzedaży praw do Ekstraklasy rozpocznie się już w maju i zakłada umowę na cztery lata, o czym powiedział portalowi wirtualnemedia.pl Prezes Marcin Amunicki: – „Dokładny termin formalnego rozpoczęcia przetargu będzie zależał od sytuacji geopolitycznej i otoczenia rynkowego, ale na dziś zakładamy rozesłanie zaproszenia do składania ofert w maju – stwierdził Animucki.”

Przetarg zakładać będzie możliwość odsprzedaży sublicencji, nastawiony będzie też na nowoczesne formy przekazu i już gotowe pakiety.

– „Wśród nich zakładamy pakiet główny dotyczący praw do pokazywania wszystkich meczów, z prawem do odprzedaży sublicencji, ale też dużo uwagi poświęcamy przygotowaniu pakietów digitalowych. Chodzi o zaadresowanie trendów mediowych i dotarcie zwłaszcza do młodego widza czy użytkownika, odbierającego treści przez różne kanały internetowe, w tym social media, ligowe aplikacje” – mówił Prezes Amunicki. – „Badania rynkowe i nasze dane pokazują, jak dobrze sprawdzają się szybko podawane treści i krótkie formaty wideo. Budujemy więc szeroką i atrakcyjną ofertę pakietową, która odpowiada na te zjawiska” – dodał.

Nieoficjalnie obecnie za prawa do ligi Canal+ płaci rocznie 200 mln zł, Telewizja Polska za sublicencję 50 mln zł. W tej kwocie zawarte są koszty produkcji, realizowane przez Ekstraklasę Live Park.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›