Ekstraklasa ma się czego napić
Spółka Ekstraklasa nawiązała współpracę z polskim producentem napojów izotonicznych Oshee.
Umowa została zawarta na okres dwóch sezonów. W ramach współpracy Oshee uzyskało tytuł Partnera Oficjalnego Ekstraklasy. Oprócz tego umowa pozwala na m.in.: wykorzystanie partnerskiego znaku graficznego, szeroką obecność w kanałach social media Ekstraklasy oraz świadczenia telewizyjne. Marka Oshee stworzy również dwa dedykowane produkty, na których znajdziemy herby wszystkich klubów Ekstraklasy.
„Cieszymy się z faktu, że Partnerem Oficjalnym Ekstraklasy została polska marka o globalnym zasięgu, która dociera do ludzi aktywnych. Jesteśmy pewni, że dzięki precyzyjnie dobranemu pakietowi świadczeń wspólnie zrealizujemy założone na czas współpracy cele biznesowe.” – mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie SA. „Kontrakt ten dodatkowo pokazuje że jako największa sportowa liga w Polsce jesteśmy idealnym partnerem dla marek, chcących komunikować się ze swoimi konsumentami poprzez sport.” – podkreśla Marcin Mikucki.
– „Nawiązując współpracę z Ekstraklasą i podejmując decyzję o wprowadzeniu dedykowanych produktów na rynek chcieliśmy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i pokazać im, że kibicujemy całej lidze i każdej drużynie. Dlatego też na etykietach butelek napojów znajdą się herby wszystkich drużyn Ekstraklasy. Od teraz swoje zamiłowanie do ulubionej drużyny będzie można wyrażać nie tylko podczas meczów, ale także na co dzień, pijąc napoje OSHEE” – dodaje Szymon Bień, Manager ds. Eventów i Sponsoringu Sportowego OSHEE.
Marka OSHEE to polski produkt, obecna jest w 32 krajach, na 3 kontynentach.
Źródło: Ekstraklasa