Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa przedłuża współpracę z marką AZTORIN

Na dwa kolejne sezony rozgrywek przedłużona zostaje umowa pomiędzy Ekstraklasą a AZTORIN – oficjalną marką zegarków ligi. W sprzedaży dostępne są obecnie dwie edycje zegarka AZTORIN Ekstraklasa. Nowszą z nich można kupić w dwóch wersjach kolorystycznych.

„Marka AZTORIN, od zawsze dedykowana miłośnikom sportowego stylu życia, blisko była i jest najważniejszym wydarzeniom sportowym. Zegarki AZTORIN doskonale znane są kibicom polskiej piłki nożnej, dlatego cieszy nas, że cały czas jesteśmy obecni na stadionach jako partner piłkarskiej Ekstraklasy. Nasza współpraca jest bardzo ścisła i owocna. Stworzyliśmy do tej pory już trzy oficjalne modele wyjątkowych zegarków AZTORIN Ekstraklasa” – komentuje współpracę Michał Stawecki, Dyrektor Marketingu APART, odpowiedzialny za rozwój marki AZTORIN.

AZTORIN jest oficjalnym partnerem Ekstraklasy od 2015 roku. Współpraca obejmuje przede wszystkim produkcję licencjonowanych zegarków Ekstraklasy, marka widoczna jest na stadionach oraz w transmisjach telewizyjnych. AZTORIN jest także promowany w oficjalnych kanałach online Ekstraklasy – zarówno na stronie internetowej, jak i w kanałach social media.

„Ostatnie półtora roku to prawdziwy test zarówno dla nas, jak i dla naszych sponsorów. Sprawdzeni, wieloletni partnerzy to ogromna wartość w okolicznościach, z jakimi mieliśmy do czynienia w okresie pandemii. Dzięki dobrym relacjom z marką AZTORIN, ukierunkowanym na współpracę i poszukiwanie rozwiązań prowadzących do wspólnego celu, przeszliśmy przez ten trudny okres obronną ręką. Nasza współpraca trwa dalej i jestem przekonany, że kolejne dwa lata będą dla obu stron satysfakcjonujące i ,przede wszystkim, efektywne marketingowo” – powiedział Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie S.A.

Kluczowym owocem współpracy jest druga edycja oficjalnego zegarka AZTORIN Ekstraklasa, dostępnego w dwóch wersjach kolorystycznych – białej oraz granatowej. To nowoczesny, utrzymany w sportowym stylu chronograf z precyzyjnym japońskim mechanizmem kwarcowym. Model wyposażony został w funkcje niezbędne podczas meczu – timer oraz wskaźnik doliczonego czasu gry. O charakterze zegarka decyduje zwielokrotnione logo Ekstraklasy, umieszczone na tarczy oraz na podtarczach, pasku i deklu. Czasomierz charakteryzuje się wysoką jakością komponentów i wykonania, czego dopełnieniem jest szafirowe szkło z powłoką antyrefleksyjną oraz wodoszczelność do 100 m. Wyjątkowy i niepowtarzalny zegarek AZTORIN Ekstraklasa można kupić na apart.pl oraz w salonach APART w całej Polsce.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›