Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa po raz kolejny w grze FIFA

Wczoraj premierę miała najpopularniejsza gra sportowa w naszym kraju, a zarazem jedna z najpopularniejszych na świecie – EA SPORTS FIFA 18. Piąty raz z rzędu w grze znalazły się rozgrywki Ekstraklasy – jest to efekt nowej umowy obowiązującej od sezonu 2017/18.

Umowa została zawarta do końca sezonu 2020/21. W jej ramach logo Ekstraklasy znalazło się na okładce gry FIFA. Wciąż będzie to jedyny symulator piłki nożnej na rynku gier, posiadający licencję na obecność najlepszej polskiej ligi oraz grających w niej klubów. Tak jak przez ostatnie cztery lata, będzie więc można rozgrywać sezony swoim ulubionym polskim klubem z rzeczywistym składem. Licencja obejmuje także obecność piłkarzy Ekstraklasy w grze, a nie od dziś wiadomo, że polscy ligowcy chętnie grają w każdą kolejną edycję gry FIFA.

Gra FIFA 18 wykorzystująca silnik Frostbite™ zaciera granicę między światem wirtualnym a prawdziwym i ożywia zawodników, zespoły i atmosferę tego wspaniałego sportu. Nowa technologia Real Players Motion to system animacji poprawiający precyzję sterowania i doskonale odwzorowujący osobowość zawodników.

Wyrusz też w podróż po całym świecie z gwiazdorską obsadą w trybie Droga do sławy: Powrót Huntera. W trybie FIFA Ultimate Team™ pojawią się IKONY FUT z Ronaldo Nazário, Diego Maradoną i innymi legendami piłki – po raz pierwszy w FIFA 18. Gra jest lokalizowana w języku polskim i zawiera komentarz meczowy w wykonaniu Dariusza Szpakowskiego i Jacka Laskowskiego.

W najnowszej wersji gry EA SPORTS FIFA, zmianie uległy niektóre elementy związane z Ekstraklasą. Oprócz dołączenia dwóch beniaminków, zaktualizowano wszystkie składy oraz stroje meczowe. Dodano także elementy reklamowe z logiem Ekstraklasy, m.in. tunel, trybuny oraz bandy LED wokół boiska.

Źródło: Ekstraklasa

Najnowsze

Industria Kielce wprowadza cyfrowe zmiany

W 2023 roku KS Iskra Kielce dołączyła do Stellis Galaxy, wdrażając system biletowy One Ticketing oraz moduł Marketing Automation na ...

Całość ›

Superauto Partnerem Polskiego Związku Biathlonu

Polski Związek Biathlonu podpisał umowę partnerską z firmą Superautopl, która do 2027 roku będzie pełnić rolę Partnera ...

Całość ›

Szubryt na spodenkach Wisły Kraków

Firma Szubryt, znany polski producent wędlin i dań gotowych, została ogłoszona nowym Oficjalnym Sponsorem Wisły Kraków Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›