Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa i CANAL+ z umową na świadczenia marketingowe

Ekstraklasa S.A. i CANAL+ równolegle do porozumienia dotyczącego praw mediowych, podpisały umowę o wzajemnym wsparciu marketingowym i promocyjnym na najbliższe trzy sezony.

Ma to związek z rozszerzeniem współpracy w zakresie transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w Polsce do końca sezonu 2022/23.

W ramach kontraktu obejmującego sezony 2020/21, 2021/22 oraz 2022/23 CANAL+ będzie reklamowany na stadionach w trakcie rozgrywek, na koszulkach zawodników i ściankach do wywiadów, a także w oficjalnej aplikacji mobilnej „Ekstraklasa” oraz przy wszystkich edycjach plebiscytu „Piłkarza Miesiąca”. Ekstraklasa będzie także promować m.in. na stronie internetowej i we własnych kanałach social media Platformę CANAL+ oraz kanały tego nadawcy, na których dostępne będą mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy. Oprócz tego ligowa spółka zobowiązała się do prowadzenia we własnych kanałach, jak i w oficjalnej aplikacji kampanii promocyjnych związanych z rozgrywkami PKO Bank Polski Ekstraklasy dostępnych na stałe w ofercie CANAL+.

„Mamy za sobą wiele lat owocnej współpracy i duże doświadczenie, co stale przekłada się na rozwój ligi, ale też zapewnia istotne przewagi konkurencyjne oferty CANAL+ na rynku. Rozszerzenie zakresu współpracy, nie tylko w zakresie transmisji meczowych, ale także bogatego pakietu reklamowo-licencyjnego, to gwarancja dalszej silnej promocji naszych rozgrywek wśród kibiców. Ma to duże znaczenie w obecnej niepewnej sytuacji społeczno-gospodarczej, szczególnie w rozpoczętym sezonie. Przygotowaliśmy duży i aktywny pakiet świadczeń reklamowych dla naszego najważniejszego partnera telewizyjnego, zapewniający bardzo precyzyjne dotarcie bezpośrednio do kibiców rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy. Największymi wygranymi będą kibice, zarówno w kraju jak i za granicą, którzy otrzymują najwyższej jakości produkt w postaci transmisji meczowych, skrótów czy powtórek dostępnych na różnych kanałach oraz szybki i łatwy dostęp do ciekawostek i statystyk meczowych” – komentuje Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie S.A.

Równolegle platforma CANAL+ będzie aktywnie promowała rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasy – starty w obu rundach każdego sezonu oraz poszczególne mecze i najważniejsze momenty rozgrywek – we własnych kampaniach reklamowych prowadzonych w internecie i telewizji, w tym na antenach swoich kanałów: CANAL+ Premium, CANAL+ SPORT, CANAL+ SPORT 2, CANAL+ SPORT 3 oraz CANAL+ SPORT 4 oraz w swoich kanałach social media jak i w internetowych serwisach CANAL+, a także w ramach serwisu OTT nadawcy. Informacje o rozgrywkach PKO Bank Polski Ekstraklasy będą także dystrybuowane w materiałach BTL promujących pakiety przygotowane dla abonentów platformy.

Jednocześnie, w ramach umów licencyjnych nadawca będzie mógł w swoich programach i kanałach komunikacyjnych korzystać z rozbudowanego systemu statystyk meczowych E-stats dostarczanych na bieżąco przez Ekstraklasę oraz z materiałów archiwalnych z meczów od sezonu 2005/06. Z kolei Ekstraklasa będzie mogła wykorzystywać komentarz sportowy, którym opatrzone będą skróty i całość meczów transmitowanych na antenach CANAL+, w ramach ligowego serwisu OTT – Ekstraklasa.tv dostępnego na komputerach i w aplikacji mobilnej.

„Cieszymy się, że nasza wieloletnia współpraca z Ekstraklasą wciąż się rozwija, czego efektem jest nowa umowa na której skorzystają przede wszystkim kibice. To również bardzo dobra wiadomość dla klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy, które będą miały zapewnione jeszcze mocniejsze wsparcie promocyjne w tych wymagających dla nas wszystkich czasach” – mówi Rafał Dmowski, dyrektor ds. komunikacji sportowej CANAL+.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›