Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa Games ze złotem w konkursie MIXX Awards 2019

Największy turniej w grze FIFA w Polsce w historii – Ekstraklasa Games – został nagrodzony w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe.

Realizowany przez Ekstraklasę i Lagardere Sports Poland projekt zdobył złotą statuetkę w kategorii „Games & Esport”. Podczas tegorocznej edycji jury przyznało złote statuetki tylko 3 kampaniom.

Uznanie jury zdobyła pierwsza edycja turnieju Ekstraklasa Games. Nagrodę podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu Westin odebrał Dyrektor Komunikacji i Marketingu Ekstraklasy S.A. Marcin Mikucki. – “To ogromne wyróżnienie i nagroda za ciężką pracę nie tylko dla nas, ale także dla naszych partnerów tworzących z nami ten nowatorski projekt. W sposób naturalny połączyliśmy sport i gaming pod egidą największej ligi piłkarskiej w Polsce, docierając do setek tysięcy przedstawicieli młodego pokolenia. Potencjał rynku FIFA w Polsce jest jeszcze większy, dlatego jako Ekstraklasa będziemy z pewnością kontynuować realizację projektów w obszarze gamingu, w tym już rozpoczętą kolejną edycję Ekstraklasa Games – do której zapraszamy wszystkich graczy FIFA20” – powiedział przedstawiciel Ekstraklasy.

Pierwsza edycja Ekstraklasa Games była realizowana od marca do maja 2019 roku i zanotowała ponad 17 tys. rejestracji do turniejów kwalifikacyjnych. W telewizji i internecie oglądalność rozgrywek wyniosła ponad 1,72 mln. Partnerem mediowym był kanał Polsat Games. Przez pięć dni w telewizji śledziło je ponad 430 tys. widzów, a w serwisach YouTube i Twitch widownia wyniosła 260 tys. osób. Oglądalność wszystkich transmisji online (łącznie z Facebookiem) zamknęła się w liczbie ponad 1,3 mln wyświetleń, a widzowie obejrzeli w sumie online 84 tys. godzin turnieju. Zwycięzcą premierowej edycji Ekstraklasa Games została Pogoń Szczecin, która w wielkim finale pokonała Legię Warszawa w dwumeczu na PS i Xbox 3-2. Agencją esportową koordynującą rywalizację było ESL Polska. Partnerami turnieju były marki Media Expert, KFC oraz Aztorin. Przy aktywacji KFC kampanię wsparła agencja Gameset, która pomogła też przy tworzeniu case’u na konkurs.

– “Celem Ekstraklasa Games było zbudowanie mostu pomiędzy Ekstraklasą a młodym pokoleniem. Wskaźnikami sukcesu było zaangażowanie graczy do udziału w turnieju oraz zasięg i profil demograficzny widzów wydarzeń transmitowanych i streamowanych. Naszym zadaniem było też zaplanowanie wielokanałowej strategii komunikacji i zaangażowanie klubów” – powiedział Grzegorz Łagowski, Esports Manager w Lagardere Sports Poland, który koordynuje działania związane z projektem po stronie agencji.

Konkurs IAB MIXX Awards kierowany jest zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu projektu reklamowego. Do 13. edycji konkursu zakwalifikowanych zostało ponad 180 projektów. Najlepszych wybrało jury, w skład którego weszło kilkudziesięciu przedstawicieli agencji, wydawców oraz domów mediowych. Eksperci rozpatrywali projekty jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i efektywność mierzona wskaźnikiem ROI.

Najnowsze

Blachotrapez Sponsorem Reprezentacji Polski w Skokach Narciarskich

10 grudnia wraz z podpisaniem umowy Grupa Blachotrapez rozpoczęła strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim, jako ...

Całość ›

Spore zmiany w Odrze Opole

Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia OKS Odra Opole podjęto decyzję o przekazaniu praw do nazwy klubu, herbu i miejsca w lidze do ...

Całość ›

Suzuki Motor Poland wspiera jeszcze mocniej reprezentantów Polski i PZB

Reprezentanci Polski w boksie kobiet i mężczyzn objęci zostali wsparciem stypendialnym przez Suzuki Motor Poland, japońską markę ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error

Blachotrapez Sponsorem Reprezentacji Polski w Skokach Narciarskich.
#sponsoringsport #blachotrapez #skokinarciarskie https://sponsoringsport.pl/blachotrapez-sponsorem-reprezentacji-polski-w-skokach-narciarskich/

Spore zmiany w Odrze Opole.
#sponsoringsport #odraopole #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/spore-zmiany-w-odrze-opole/

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.