Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa Games ze złotem w konkursie MIXX Awards 2019

Największy turniej w grze FIFA w Polsce w historii – Ekstraklasa Games – został nagrodzony w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe.

Realizowany przez Ekstraklasę i Lagardere Sports Poland projekt zdobył złotą statuetkę w kategorii „Games & Esport”. Podczas tegorocznej edycji jury przyznało złote statuetki tylko 3 kampaniom.

Uznanie jury zdobyła pierwsza edycja turnieju Ekstraklasa Games. Nagrodę podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu Westin odebrał Dyrektor Komunikacji i Marketingu Ekstraklasy S.A. Marcin Mikucki. – „To ogromne wyróżnienie i nagroda za ciężką pracę nie tylko dla nas, ale także dla naszych partnerów tworzących z nami ten nowatorski projekt. W sposób naturalny połączyliśmy sport i gaming pod egidą największej ligi piłkarskiej w Polsce, docierając do setek tysięcy przedstawicieli młodego pokolenia. Potencjał rynku FIFA w Polsce jest jeszcze większy, dlatego jako Ekstraklasa będziemy z pewnością kontynuować realizację projektów w obszarze gamingu, w tym już rozpoczętą kolejną edycję Ekstraklasa Games – do której zapraszamy wszystkich graczy FIFA20” – powiedział przedstawiciel Ekstraklasy.

Pierwsza edycja Ekstraklasa Games była realizowana od marca do maja 2019 roku i zanotowała ponad 17 tys. rejestracji do turniejów kwalifikacyjnych. W telewizji i internecie oglądalność rozgrywek wyniosła ponad 1,72 mln. Partnerem mediowym był kanał Polsat Games. Przez pięć dni w telewizji śledziło je ponad 430 tys. widzów, a w serwisach YouTube i Twitch widownia wyniosła 260 tys. osób. Oglądalność wszystkich transmisji online (łącznie z Facebookiem) zamknęła się w liczbie ponad 1,3 mln wyświetleń, a widzowie obejrzeli w sumie online 84 tys. godzin turnieju. Zwycięzcą premierowej edycji Ekstraklasa Games została Pogoń Szczecin, która w wielkim finale pokonała Legię Warszawa w dwumeczu na PS i Xbox 3-2. Agencją esportową koordynującą rywalizację było ESL Polska. Partnerami turnieju były marki Media Expert, KFC oraz Aztorin. Przy aktywacji KFC kampanię wsparła agencja Gameset, która pomogła też przy tworzeniu case’u na konkurs.

– „Celem Ekstraklasa Games było zbudowanie mostu pomiędzy Ekstraklasą a młodym pokoleniem. Wskaźnikami sukcesu było zaangażowanie graczy do udziału w turnieju oraz zasięg i profil demograficzny widzów wydarzeń transmitowanych i streamowanych. Naszym zadaniem było też zaplanowanie wielokanałowej strategii komunikacji i zaangażowanie klubów” – powiedział Grzegorz Łagowski, Esports Manager w Lagardere Sports Poland, który koordynuje działania związane z projektem po stronie agencji.

Konkurs IAB MIXX Awards kierowany jest zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu projektu reklamowego. Do 13. edycji konkursu zakwalifikowanych zostało ponad 180 projektów. Najlepszych wybrało jury, w skład którego weszło kilkudziesięciu przedstawicieli agencji, wydawców oraz domów mediowych. Eksperci rozpatrywali projekty jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i efektywność mierzona wskaźnikiem ROI.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›