Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa dokonuje transferów

Spółka zarządzająca Lotto Ekstraklasą dokonała „transferów” i zmian w biurze komunikacji i PR.

Wraz z powrotem rozgrywek LOTTO Ekstraklasy w dniu 10 lutego 2017 roku, do zespołu komunikacji i PR spółki dołączyły nowe osoby. Stanowisko managera ds. komunikacji, odpowiedzialnego za kontakty z mediami sportowymi, objął Bartosz Orzechowski. Zespół zasiliła także nowa osoba odpowiedzialna za social media i komunikację on-line.

Z przyczyn osobistych z funkcji managera ds. komunikacji w Ekstraklasie S.A. zrezygnował Maksymilian Michalczak. Wcześniej pracował w Wiśle Kraków, gdzie kierował pracą biura prasowego oraz odpowiadał za politykę informacyjną klubu.

W jego miejsce spółka zatrudniła Bartosza Orzechowskiego, którego dotychczasowa kariera jest nierozerwalnie związana z mediami sportowymi. Do Ekstraklasy S.A. trafił z agencji Tailor Made PR, gdzie przez dwa lata odpowiadał za komunikację globalnej marki adidas Football. Dbał o relacje z mediami i współpracę z piłkarskimi vlogerami. Wcześniej przez pięć i pół roku pracował w Agorze, w portalu Sport.pl. Był tam dziennikarzem, wydawcą online, odpowiadał także za realizację projektów sprzedażowych i patronatów.

W związku z nową strategią rozwoju internetowych kanałów komunikacji Ekstraklasy S.A., w tym kanałów anglojęzycznych, spółka zatrudniła także nową osobę, która wesprze zespół w ramach projektów on-line oraz w mediach społecznościowych. Wychowany w Stanach Zjednoczonych Maciek Serafin grał w juniorskich drużynach kadry USA. To doświadczony project manager; zarządzał logistyką i marketingiem oraz reklamą internetową. Był także digital media managerem w organizacjach non-profit, gdzie kreował strategie internetowe. W Polsce pracował jako dziennikarz w telewizji Orange Sport.

Obecnym Departamentem Komunikacji i PR od początku ubiegłego roku zarządza dyrektor ds. Komunikacji i PR Karolina Hytrek-Prosiecka.

Źródło: Ekstraklasa

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›