Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekantor.pl wygrywa rozprawę z Cinkciarzem.pl

Fot. zuzelwobiektywie.pl

Zakończył się trwający trzy lata spór pomiędzy dwoma byłymi sponsorami Falubazu Zielona Góra – firmą Ekantor i Cinkciarz.pl, sąd oddalił roszczenia, które wskazywał “Cinkciarz”. Firma opublikowała w tej sprawie specjalny komunikat. 

“Dobiegł końca trwający od 2016 roku spór pomiędzy kantorami internetowymi – Ekantor i Cinkciarz o stosowanie wspólnego logotypu Ekantor.pl i Falubazu Zielona Góra. Sprawa, która przeszła obie instancje polskiego sądownictwa powszechnego, na każdym etapie kończyła się zwycięstwem byłego sponsora tytularnego drużyny żużlowej z Zielonej Góry. Potwierdza to także wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie z dnia 09.10.2019r. sygn. akt VII AGa 1570/18.

Przypomnijmy, że według orzeczenia Sądu Okręgowego I Instancji w Warszawie XXII Wydział Unijnych Znaków Towarowych i Wzorów Wspólnotowych z dnia 3 stycznia 2018 roku Ekantor nie naruszył interesów gospodarczych Cinkciarz.pl i w żadnym z zarzucanych wypadków nie dopuścił się czynu nieuczciwej konkurencji.

Warszawski sąd I instancji uznał, że logotyp, którego znaczenie próbowano zakwestionować, jest naturalnym połączeniem znaków współpracujących ze sobą podmiotów – drużyny sportowej Falubaz Zielona Góra oraz jej sponsora marki Ekantor.pl – a nie jak twierdził konkurent branżowy nawiązaniem do jego własnego znaku.

Apelację od powyższego wyroku złożył Cinkciarz.pl do Sądu Apelacyjnego w Warszawie. Sąd II instancji oddalił w całości apelację powoda, potwierdzając, że znak graficzny Ekantor.pl Falubaz Zielona Góra nie jest podobny do znaku Cinkciarz.pl. Wyrok jest prawomocny.

– Jesteśmy niezmiernie usatysfakcjonowani wyrokiem sądu II instancji, który zakończył, naszym zdaniem bezpodstawny od samego początku, blisko 4-letni spór. Chciałbym kolejny raz podkreślić, że budowanie relacji na zasadach biznesowego fair play od zawsze było, jest i będzie naszym priorytetem – mówi Kamil Miłkowski, dyrektor zarządzający Ekantor.

Z wyrazami szacunku,
Ekantor.pl”

Najnowsze

Chemeko-System sponsorem głównym drugiej drużyny Śląska Wrocław

Na mocy nowego porozumienia powiększony został zakres współpracy Śląska Wrocław z firmą Chemeko-System, która została sponsorem ...

Całość ›

Legia Warszawa przedłuża umowę z PepsiCo

Legia Warszawa przedłużyła umowę partnerską z PepsiCo, jednym z największych na świecie producentów napojów i produktów ...

Całość ›

Daria Wollenberg Dyrektorem w Koronie Kielce

Od 18 stycznia funkcję dyrektora marketingu i komunikacji w Koronie Kielce będzie sprawować Daria Wollenberg, która do tej pory ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.