Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ECO-cars Sponsorem Biznes Warty Poznań

Firma ECO-cars została Sponsorem Biznes Warty Poznań, a podpisana właśnie umowa będzie obowiązywała do końca czerwca 2022 roku. Logotyp firmy będzie widoczny na rękawku koszulki meczowej „Zielonej” już w niedzielnym spotkaniu ze Śląskiem Wrocław.

– “Spółka ECO-cars w przyszłym roku będzie obchodziła 20-lecie istnienia na polskim rynku. To dobry czas, by jeszcze bardziej zaangażować się w lokalny sport” – mówi Kamil Kulesza, prezes zarządu ECO-cars. – “Jestem poznaniakiem, kocham Poznań, kocham sport, a w przy okazji w prowadzeniu biznesu czuje się jak ryba w wodzie. Ta działalność pod wieloma względami jest podobna do sportu, ponieważ potrzebuje długofalowej wizji, poświęcenia, przemyślanej taktyki i charakteru. Moją wizją jest obecnie budowanie coraz silniejszej marki spółki, której jestem prezesem. Angażujemy się w wiele inicjatyw charytatywnych, pro bono i właśnie w sport.”

Nowy sponsor Warty Poznań zajmuje się m.in. recyklingiem pojazdów, pomocą w zbieraniu i odbiorem surowców wtórnych, zużytych baterii, odbiorem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów powstałych w procesach produkcyjnych i poprodukcyjnych. „Poprzez najwyższą jakość usług świadczonych w zakresie kasacji i recyklingu pojazdów samochodowych, maszyn i urządzeń oraz gospodarki odpadami firma przyjmuje ochronę środowiska jako jeden z priorytetów swojej działalności” – czytamy na eco-cars.pl.

Wybór Warty Poznań jako partnera biznesowego był dla firmy naturalny z co najmniej dwóch powodów. Klub i spółka ECO-cars przywiązują dużą wagę do kwestii związanych z ochroną środowiska naturalnego, a ponadto prezes Kamil Kulesza kibicuje „Zielonym”. – “Na pierwszym meczu Warty Poznań byłem w 1997 r. i było to spotkanie z Aluminium Konin. Już wtedy zadawałem sobie pytanie: jakby to było gdyby w Ekstraklasie znów były dwa kluby z Poznania. Przez lata zazdrościłem miastom, które mogły żyć derbami. Teraz możemy je przeżywać w stolicy Wielkopolski” – mówi Kamil Kulesza i dodaje: – “Zdecydowaliśmy się na bliższą współpracę z Klubem, by stawał się coraz silniejszy. Jednocześnie docieramy do kibiców z naszą ofertą. W naszej ligowej rzeczywistości bardzo brakuje firm, które reklamowałyby się poprzez futbol, dlatego gorąco namawiam przedsiębiorców by zainwestowali w Klub. Moje marzenie w postaci reklamy na koszulce dziś stało się faktem. Cieszę się, że jestem z Wartą Poznań, wierzę w to, że przeżyjemy wspólnie wiele wspaniałych chwil.”

Spółka ECO-cars była dotychczas członkiem Klubu Biznesu Warty Poznań. Na mocy podpisanej właśnie umowy została Sponsorem Biznes i zajmuje teraz znaczące miejsce w piramidzie sponsorskiej Klubu. Logotyp firmy znalazł się na lewym rękawku koszulki meczowej „Zielonych” i będzie prezentowany już w najbliższym meczu – czyli w niedzielnym spotkaniu ze Śląskiem Wrocław w 29. kolejce PKO BP Ekstraklasy.

– “Na koszulce Warty Poznań pojawia się kolejne logo, tym razem ECO-cars, podmiotu stąd, z Poznania. Firma zasila rosnące grono naszych partnerów biznesowych. Cieszymy się, że jesteśmy odbierani jako podmiot wiarygodny i ufają nam kolejne firmy” – mówi Jarosław Żubka, dyrektor marketingu i komunikacji Warty Poznań S.A.

Najnowsze

Gastro Paczka kolejnym nowym Partnerem Trefla Sopot

W sezonie 2021/2022 o zdrowe posiłki drużyny Trefla Sopot zadba catering dietetyczny Gastro Paczka, nowy Partner klubu Gastro Paczka ...

Całość ›

Grupa Azoty przedłuża umowę z Jaskółką Tarnów

Grupa Azoty zawarła trzy letnią umowę z Jaskółką Tarnów, która zapewni tarnowskiemu klubowi piłki ręcznej finansowanie do końca ...

Całość ›

Ekstraklasa z nową platformą

Ekstraklasa uruchamia nową, rozbudowaną technologicznie platformę będącą źródłem wszystkich niezbędnych informacji dla kibiców ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›

Partnerzy