Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Dziennik „Sport” w nowej odsłonie

„Sport” zyskał nową odsłonę strony internetowej.

Whizz kupił „Sport” od Ringier Axel Springer w sierpniu ub.r. Od 20 listopada ub.r. dziennik ukazuje się w nowej szacie graficznej. Teraz przyszedł czas na zmianę strony internetowej dziennika.

– „Nowa strona ma bardziej przejrzysty i czytelny układ. Najważniejsze tematy dnia są wyraźnie eksponowane graficznie. Serwis po zmianach zyskał też łatwiejszą nawigację. Strona jest w pełni responsywna, co docenią nasi czytelnicy korzystający z urządzeń mobilnych” – wylicza Jarosław Matusiak, prezes Whizz.

Zmiany wyglądu wymusiły również zmiany w funkcjonowaniu redakcji.

– „Zmieniła się praca przy redagowaniu strony internetowej. Obecnie zajmują się tym trzy osoby. Planowanie odbywa się codziennie w redakcyjnym składzie. Decydujemy, które materiały przygotowane przez dziennikarzy trafią do gazety, a które do internetu” – wyjaśnia Andrzej Wasik, redaktor naczelny „Sportu”.

To jednak nie koniec zmian w „Sporcie”. – „Do rozpoczęcia piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji nowa strona będzie zdecydowanie bardziej rozbudowana i wzbogacona o kolejne oczekiwane przez naszych czytelników funkcjonalności, przede wszystkim autorskie materiały wideo. Szykujemy też kilka niespodzianek” – zapowiada Jarosław Matusiak.

Dziennik ukazuje się na południu Polski, dostępny jest w sprzedaży w województwie śląskim, dolnośląskim, opolskim, małopolskim, świętokrzyskim, podkarpackim i lubelskim.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›