Dziennik „Sport” w nowej odsłonie
„Sport” zyskał nową odsłonę strony internetowej.
Whizz kupił „Sport” od Ringier Axel Springer w sierpniu ub.r. Od 20 listopada ub.r. dziennik ukazuje się w nowej szacie graficznej. Teraz przyszedł czas na zmianę strony internetowej dziennika.
– „Nowa strona ma bardziej przejrzysty i czytelny układ. Najważniejsze tematy dnia są wyraźnie eksponowane graficznie. Serwis po zmianach zyskał też łatwiejszą nawigację. Strona jest w pełni responsywna, co docenią nasi czytelnicy korzystający z urządzeń mobilnych” – wylicza Jarosław Matusiak, prezes Whizz.
Zmiany wyglądu wymusiły również zmiany w funkcjonowaniu redakcji.
– „Zmieniła się praca przy redagowaniu strony internetowej. Obecnie zajmują się tym trzy osoby. Planowanie odbywa się codziennie w redakcyjnym składzie. Decydujemy, które materiały przygotowane przez dziennikarzy trafią do gazety, a które do internetu” – wyjaśnia Andrzej Wasik, redaktor naczelny „Sportu”.
To jednak nie koniec zmian w „Sporcie”. – „Do rozpoczęcia piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji nowa strona będzie zdecydowanie bardziej rozbudowana i wzbogacona o kolejne oczekiwane przez naszych czytelników funkcjonalności, przede wszystkim autorskie materiały wideo. Szykujemy też kilka niespodzianek” – zapowiada Jarosław Matusiak.
Dziennik ukazuje się na południu Polski, dostępny jest w sprzedaży w województwie śląskim, dolnośląskim, opolskim, małopolskim, świętokrzyskim, podkarpackim i lubelskim.