Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Dyrektor Betfan z nagrodą

Dyrektor polskiej firmy bukmacherskiej Betfan wraz ze swoim zespołem zdobył statuetkę Dyrektor Marketingu Roku 2019, nagrodę przyznano w kategorii „Hobby i Sport”.

– “W BETFAN jesteśmy challengerem na rynku i chcemy zmieniać postrzeganie zakładów bukmacherskich w Polsce. Nie oglądamy się na naszą konkurencję w kraju, ale ustalamy własne reguły gry, a w swoich działaniach staramy się wychodzić poza utarte schematy, by dostarczać unikalnych wrażeń naszym graczom. Uzyskana nagroda potwierdza, że obraliśmy słuszny kierunek i skutecznie realizujemy naszą strategię. Sukces jest tym większy, że prowadzone przez BETFAN działania zostały dostrzeżone i docenione przez ekspertów marketingowych już w pół roku od debiutu firmy” – zauważa Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu w BETFAN.

BETFAN jako pierwszy wprowadził na rynek szeroką ofertę zakładów na rozrywkę, która – podobnie jak innowacyjny pakiet korzyści dla graczy – stała się wyróżnikiem i elementem komunikacji marketingowej od momentu debiutu firmy. We wrześniu twarzą BETFAN został Mariusz Pudzianowski, a jednocześnie bukmacher objął sponsoringiem tytularnym należącego do Pudziana konia. Ogier o imieniu Betfan stał się też live brand hero marki. Niestandardowe podejście BETFAN widoczne jest także w akcjach marketingowych prowadzonych dla graczy.

Jakub Świsłowski to ekspert w obszarze marketingu, sponsoringu i ecommerce. W przeszłości był wiceprezesem PGNiG Superligi i szefem sponsoringu PGNiG S.A. Doświadczenie w zakresie marketingu zdobywał także w grupach medialnych Agora S.A. i RAS Polska.

W konkursie Dyrektor Marketingu Roku nagradzane są wybitne zespoły marketingowe oraz ich liderzy w 30 kategoriach branżowych i specjalnych. W kapitule konkursu zasiadają eksperci branżowi, przedstawiciele zwycięzców z poprzednich edycji i partnerów. W tegorocznej odsłonie konkursu nagrody, oprócz BETFAN, otrzymali m.in. Onet, Canal+, BMW, DELL, Storytel, mBank czy Santander.

Najnowsze

Emka S.A. Platynowym Sponsorem Chojniczanki

Chojniczanka Chojnice zyskała nowego partnera, została nim firma EMKA SA zajmująca się utylizacją medykamentów Grająca w ...

Całość ›

Vivo zostaje oficjalnym partnerem UEFA EURO 2020 i 2024

Vivo ogłosiło czteroletni kontrakt z UEFA, na mocy którego chiński producent smartfonów zostanie oficjalnym partnerem UEFA EURO 2020 ...

Całość ›

LV BET przedłuża umowę z Vanarama National League

Firma LV BET podpisała umowę z Vanarama National League, która przedłuża współpracę na kolejny sezon Bukmacher został nadal ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

22 października 2020

Sponsoring Sport.pl

Dziś Lech Poznań rozpoczyna grę w Lidze Europy ⚽️ Stawką spotkań jest nie tylko prestiż, ogromne emocje ale też pieniądze 💵 "Kolejorz" zaprezentował emocjonalną zapowiedź 📽

#sponsoringsport #lechpoznan
... See MoreSee Less

Zobacz ten wpis na Facebooku

Emka S.A. Platynowym Sponsorem Chojniczanki.

#sponsoringsport #chojniczankachojnice #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/emka-s-a-platynowym-sponsorem-chojniczanki/

Vivo zostaje oficjalnym partnerem UEFA EURO 2020 i 2024.

#sponsoringsport #uefa #euro2020 https://sponsoringsport.pl/vivo-zostaje-oficjalnym-partnerem-uefa-euro-2020-i-2024/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.