Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Dyrektor Betfan z nagrodą

Dyrektor polskiej firmy bukmacherskiej Betfan wraz ze swoim zespołem zdobył statuetkę Dyrektor Marketingu Roku 2019, nagrodę przyznano w kategorii „Hobby i Sport”.

– „W BETFAN jesteśmy challengerem na rynku i chcemy zmieniać postrzeganie zakładów bukmacherskich w Polsce. Nie oglądamy się na naszą konkurencję w kraju, ale ustalamy własne reguły gry, a w swoich działaniach staramy się wychodzić poza utarte schematy, by dostarczać unikalnych wrażeń naszym graczom. Uzyskana nagroda potwierdza, że obraliśmy słuszny kierunek i skutecznie realizujemy naszą strategię. Sukces jest tym większy, że prowadzone przez BETFAN działania zostały dostrzeżone i docenione przez ekspertów marketingowych już w pół roku od debiutu firmy” – zauważa Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu w BETFAN.

BETFAN jako pierwszy wprowadził na rynek szeroką ofertę zakładów na rozrywkę, która – podobnie jak innowacyjny pakiet korzyści dla graczy – stała się wyróżnikiem i elementem komunikacji marketingowej od momentu debiutu firmy. We wrześniu twarzą BETFAN został Mariusz Pudzianowski, a jednocześnie bukmacher objął sponsoringiem tytularnym należącego do Pudziana konia. Ogier o imieniu Betfan stał się też live brand hero marki. Niestandardowe podejście BETFAN widoczne jest także w akcjach marketingowych prowadzonych dla graczy.

Jakub Świsłowski to ekspert w obszarze marketingu, sponsoringu i ecommerce. W przeszłości był wiceprezesem PGNiG Superligi i szefem sponsoringu PGNiG S.A. Doświadczenie w zakresie marketingu zdobywał także w grupach medialnych Agora S.A. i RAS Polska.

W konkursie Dyrektor Marketingu Roku nagradzane są wybitne zespoły marketingowe oraz ich liderzy w 30 kategoriach branżowych i specjalnych. W kapitule konkursu zasiadają eksperci branżowi, przedstawiciele zwycięzców z poprzednich edycji i partnerów. W tegorocznej odsłonie konkursu nagrody, oprócz BETFAN, otrzymali m.in. Onet, Canal+, BMW, DELL, Storytel, mBank czy Santander.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›