Dyrektor Betfan z nagrodą
Dyrektor polskiej firmy bukmacherskiej Betfan wraz ze swoim zespołem zdobył statuetkę Dyrektor Marketingu Roku 2019, nagrodę przyznano w kategorii „Hobby i Sport”.
– „W BETFAN jesteśmy challengerem na rynku i chcemy zmieniać postrzeganie zakładów bukmacherskich w Polsce. Nie oglądamy się na naszą konkurencję w kraju, ale ustalamy własne reguły gry, a w swoich działaniach staramy się wychodzić poza utarte schematy, by dostarczać unikalnych wrażeń naszym graczom. Uzyskana nagroda potwierdza, że obraliśmy słuszny kierunek i skutecznie realizujemy naszą strategię. Sukces jest tym większy, że prowadzone przez BETFAN działania zostały dostrzeżone i docenione przez ekspertów marketingowych już w pół roku od debiutu firmy” – zauważa Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu w BETFAN.
BETFAN jako pierwszy wprowadził na rynek szeroką ofertę zakładów na rozrywkę, która – podobnie jak innowacyjny pakiet korzyści dla graczy – stała się wyróżnikiem i elementem komunikacji marketingowej od momentu debiutu firmy. We wrześniu twarzą BETFAN został Mariusz Pudzianowski, a jednocześnie bukmacher objął sponsoringiem tytularnym należącego do Pudziana konia. Ogier o imieniu Betfan stał się też live brand hero marki. Niestandardowe podejście BETFAN widoczne jest także w akcjach marketingowych prowadzonych dla graczy.
Jakub Świsłowski to ekspert w obszarze marketingu, sponsoringu i ecommerce. W przeszłości był wiceprezesem PGNiG Superligi i szefem sponsoringu PGNiG S.A. Doświadczenie w zakresie marketingu zdobywał także w grupach medialnych Agora S.A. i RAS Polska.
W konkursie Dyrektor Marketingu Roku nagradzane są wybitne zespoły marketingowe oraz ich liderzy w 30 kategoriach branżowych i specjalnych. W kapitule konkursu zasiadają eksperci branżowi, przedstawiciele zwycięzców z poprzednich edycji i partnerów. W tegorocznej odsłonie konkursu nagrody, oprócz BETFAN, otrzymali m.in. Onet, Canal+, BMW, DELL, Storytel, mBank czy Santander.