Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem telewizyjnym. Z informacji TVP wynika, że spotkanie obejrzało łącznie ponad 2 mln widzów.

Według Modelu Oglądalności Rzeczywistej (MOR) mecz Legia Warszawa – Cork City FC na antenach TVP1 oraz TVP Sport ponad 2 miliony widzów! Dane przygotowane na podstawie metodologii firmy Nielsen (NAM) mówią o ponad 1,4 milionach widzów, ale niezależnie od typów badań, nie ma wątpliwości, że był to najlepszy wynik ze wszystkich kanałów TV w tym czasie.

Mecz pokazywany był w otwartych kanałach TVP Sport oraz TVP1. TVP Sport przygotowało także rozbudowane studio meczowe realizowane na żywo ze stadionu Legii. Mecz dostępny był także na stronie oraz w aplikacji TVP Sport.

TVP pokaże oba mecze legionistów w II rundzie eliminacji Ligi Mistrzów UEFA. Wojskowi zmierzą się ze zwycięzcą dwumeczu Spartak Trnawa – Zrinjski Mostar. Pierwszy mecz odbędzie we wtorek, 24 lipca w Warszawie, rewanż tydzień później.

Najnowsze

test

...

Całość ›

Rehasport Clinic Partnerem reprezentacji Polski Amp Futbol

Klinika Rehasport została oficjalnym partnerem ortopedycznym reprezentacji Polski Amp Futbol! – "To dla nas wspaniała wiadomość, bo ...

Całość ›

Hummel pozostaje partnerem GKS-u Tychy

Na koszulkach są już obecni od ponad trzech lat i nadal będą współpracować z GKS Tychy Hummel przez kolejny rok będzie dostawcą ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›