Duże zmiany w dziale marketingu Jagiellonii
Jagiellonia Białystok informuje o zmianach w działach marketingu i komunikacji. Po dziewięciu latach owocnej pracy z naszym Klubem żegna się Agnieszka Klim, pełniąca funkcję Dyrektora ds. marketingu.
Agnieszka Klim funkcję dyrektora objęła latem 2013 roku. Jak sama przyznaje był to czas owocny i bardzo ciekawy zawodowo. – „Mój czas w Klubie dobiegł końca. Z dumą patrzę na wszystko, co udało się nam osiągnąć w ciągu ostatnich dziewięciu lat. To bardzo cenny okres w moim życiu zawodowym, ale też prywatnym, ponieważ pracując w Jagiellonii poznałam wielu wspaniałych ludzi. Udało mi się zbudować zespół, który podchodzi do zadań z pasją i zaangażowaniem. Zawsze będę mu kibicowała. Zrealizowaliśmy wspólnie wiele planów i projektów. Jestem przekonana, że poradzą sobie z kolejnymi i jeszcze niejednokrotnie zaskoczą swoimi pomysłami. Przede mną nowe wyzwania. Pragnę podziękować Sponsorom, Partnerom, Kibicom i wszystkim Osobom, z którymi pracowałam i współpracowałam. Życzę Wszystkim powodzenia” – mówi była Pani Dyrektor ds. marketingu, Agnieszka Klim.
Nowym Dyrektorem ds. marketingu został Patryk Biryło. – „Dziękuję pani Prezes Agnieszce Syczewskiej, która zdecydowała się powierzyć mi to stanowisko. Czuję się zaszczycony ze względu na zaufanie, którym zostałem obdarzony. Dziękuję również pani dyrektor Agnieszce Klim, która pełniła obejmowaną przeze mnie funkcję z powodzeniem przez wiele lat. Cieszę się, że zostawia ten dział w takim stanie i składzie osobowym oraz dobrej kondycji” – powiedział Patryk Biryło, nowy Dyrektor ds. marketingu.
Patryk Biryło pochodzi z Białegostoku. Jest absolwentem Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, gdzie studiował na Wydziale Grafiki i Komunikacji Wizualnej. Podczas swojej drogi zawodowej związany był z firmami działającymi w branży graficznej i marketingowej. W Jagiellonii Białystok dotychczas zajmował się kwestiami związanymi z komunikacją wizualną, ticketingiem, organizacją wydarzeń i wsparciem sprzedaży w Jaga Fan Shopie. Prywatnie jest kibicem „Żółto-Czerwonych”, który w wolnych chwilach poświęca się rodzinie oraz, hobbystycznie, e-sportowi.
– „W swojej pracy chciałbym skupić się głównie na rozwoju w zakresie e-commerce, sprzedaży klubowych produktów oraz przywróceniu „mody” na Jagiellonię. Zależy nam przede wszystkim na wypracowaniu kształtującej się na wysokim poziomie frekwencji na domowych meczach Jagiellonii, rozwinięciu i uatrakcyjnieniu marki Jagiellonii oraz trafieniu do młodego pokolenia kibiców. Żywię nadzieję, że wspólnie uda się nam zrealizować te oraz wszystkie pozostałe założenia” – dodaje Biryło.
Jednocześnie informujemy, że stanowisko Dyrektora ds. komunikacji objął Kamil Świrydowicz, dotychczas pełniący funkcję Kierownika ds. komunikacji. Kamil w dalszym ciągu pełnić będzie także funkcję rzecznika prasowego naszego Klubu. Dyrektorem ds. relacji biznesowych został z kolei Marcin Oksztulski, który dotychczas pełnił funkcję Kierownika ds. sponsoringu. Marcin w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój relacji z partnerami i sponsorami oraz rozbudowę struktur działu.
– „Zmiany są naturalnym elementem życia człowieka i każdej organizacji. Rozumiem motywacje Agnieszki, której z tego miejsca chciałabym podziękować za zaangażowanie i pracę na rzecz rozwoju działalności marketingowej naszego klubu przez ostatnie lata. Jednocześnie życzę samych sukcesów w dalszej karierze zawodowej. Obowiązki Agnieszki przejmie Patryk Biryło, który zdobył już odpowiednie doświadczenie, by poradzić sobie w nowej roli. Nowego szefa marketingu Jagiellonii na stanowiskach Dyrektora ds. komunikacji oraz Dyrektora ds. relacji biznesowych wspierać będą odpowiednio Kamil Świrydowicz oraz Marcin Oksztulski, którym również będziemy mocno kibicować. Trzymam kciuki za cały zespół. Wierzę, że przed nami jest wiele ciekawych inicjatyw i projektów, które potwierdzą słuszność tych wyborów” – mówi Agnieszka Syczewska, Prezes Zarządu Jagiellonii Białystok.