Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

DrWitt gra z Ekstraklasą

Marki DrWitt i Ekstraklasa podpisały umowę współpracy marketingowej, która rozpocznie się w rundzie wiosennej sezonu 2024/2025.

Dzięki współpracy marka izotoników DrWitt należąca do portfolio Grupy Maspex została oficjalnym partnerem rozgrywek najwyższej polskiej ligi piłki nożnej oraz partnerem statystyk meczowych. Dodatkowo, na mocy podpisanej umowy, szeroka gama produktowa napojów izotonicznych DrWitt otrzyma miano Oficjalnych Produktów Ekstraklasy.

„Z przyjemnością, w gronie Partnerów naszych rozgrywek, witamy znaną i uznaną markę napojów izotonicznych DrWitt. Współpraca marketingowa, która rozpocznie się w rundzie wiosennej sezonu 2024/2025 PKO Bank Polski Ekstraklasy to ogromny potencjał i wiele obustronnych korzyści. Jako największa i najcenniejsza liga sportowa w Polsce, z rekordową liczbą kibiców na stadionach, rosnącą oglądalnością i liczbą fanów śledzących nas za pośrednictwem internetu, mamy możliwość zapewnienia naszym partnerom i sponsorom ogromnego potencjału komunikacji z rynkiem. Dzięki tym działaniom realizujemy skutecznie potrzeby marketingowe naszych Partnerów, wzmacniając jednocześnie zaplecze finansowe naszej ligi zapewniające jej dalszy dynamiczny rozwój. Od teraz będzie w tym miała udział także marka izotoników DrWitt” – mówi Marcin Mikucki, Dyr. Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy SA.

„Z radością ogłaszamy współpracę z Ekstraklasą – największą i najchętniej oglądaną ligą sportową w Polsce. Piłka nożna to pasja i dążenie do doskonałości – wartości, które przyświecają także marce DrWitt. Izotoniki DrWitt zostały stworzone z myślą o tych, którzy nieustannie dążą do przekraczania własnych granic i rozwoju – podobnie jak sportowcy i piłkarze Ekstraklasy na murawie. Nasze produkty skutecznie nawadniają organizm i wspierają regenerację, a ich formuła jest wolna od konserwantów, co czyni je idealnym wyborem zarówno dla profesjonalistów, jak i wszystkich aktywnych osób. Współpraca z Ekstraklasą pozwoli nam wspólnie promować sportowe wartości, aktywność fizyczną i inspirować kibiców oraz zawodników w drodze po mistrzostwo” – powiedział Daniel Karaś, rzecznik prasowy Grupy Maspex, do której należy marka DrWitt.

W ramach zawartej umowy statystyki meczowe nadchodzącej rundy wiosennej PKO Bank Polski Ekstraklasy zyskają nazwę oraz dedykowany logotyp DrWitt Stats. Liga oraz nowy sponsor będą wspólnie tworzyć treści dla fanów piłkarskich, odnoszące się do najważniejszych i najciekawszych statystyk indywidualnych oraz drużynowych, publikować wspólnie zapowiedzi i podsumowania meczowe dedykowane fanom piłki nożnej oraz udostępniać je na oficjalnych kanałach obu partnerów w social mediach i podczas transmisji telewizyjnych. Kibice zobaczą także logo marki DrWitt oraz jej produkty w przestrzeni stadionów podczas meczów – na bandach led oraz innych nośnikach wokół boisk. Nowy sponsor zyska również unikalny pakiet świadczeń digital, m.in. obecność w serwisie Ekstraklasa.org, oficjalnej aplikacji Ekstraklasy i na ligowym kanale YouTube. We współpracę nowego partnera z Ekstraklasą zostanie także zaangażowany ambasador marki DrWitt, najlepszy polski arbiter, Szymon Marciniak. Runda wiosenna rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy, w której rozegranych zostanie 16 kolejek i 144 meczów, rozpoczyna się 31 stycznia 2025 roku i potrwa do 24 maja 2025.

DrWitt to jedna z najsilniejszych marek napojowych w Polsce – od kilkudziesięciu lat oferuje napoje wzbogacane witaminami i minerałami. Posiada portfolio produktów kierowanych do konsumentów, dla których ważny jest zdrowy styl życia. Zawierają one witaminy, minerały i inne dodatki funkcjonalne, które wspomagają prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Obok dobrze wszystkim znanych napojów w butelce o pojemności 1L, marka oferuje Izotoniki, Elektrolity ZERO CUKU, a także linię wód witaminowych o właściwościach izotonicznych DrWitt Iso Vitamin Water, a także napoje witaminowe w puszce

Najnowsze

Polska firma Cobi zbuduje bolid F1

Polski producent klocków konstrukcyjnych, Cobi poinformował o podpisaniu umowy z francuskim Zespołem Alpine F1 Team, już niedługo w ...

Całość ›

Fundacja Pho3nix nadal ze Stowarzyszeniem MMA Polska

Fundacja Pho3nix, która w 2024 roku wspierała kadrę Polski MMA, przedłużyła współpracę ze Stowarzyszeniem MMA Polska Fundacja ...

Całość ›

Quebonafide i Mata na sportowo wspierają WOŚP

Znani raperzy Quebonafide i Mata kolejny raz staną naprzeciwko siebie i to na boisku Obydwoje nie tylko rapują a również grają w ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›