Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Drużyna Lowlanders Białystok z nowymi sponsorami wkracza w nowy sezon

W dniu 15 marca 2018 roku odbyła się przedsezonowa konferencja prasowa Drużyny Lowlanders Białystok.

Białostocka drużyna przystąpi do sezonu z dwoma sponsorami – Miły Burger oraz Miasto Białystok, które przyznało dotacje na sport dla białostockiej drużyny. Po raz pierwszy od 3 lat nie zobaczymy marki Primacol, która była także częścią nazwy klubu.

– „Nawiązując współpracę z drużyną Lowlanders Białystok założyliśmy sobie wraz z zawodnikami kilka priorytetów, które wspólnie chcieliśmy osiągnąć. Wśród nich były przede wszystkim: zbudowanie profesjonalnej drużyny futbolu amerykańskiego wraz ze wsparciem juniorskim, stałe miejsce na szczycie ogólnopolskiej ligi futbolu, a także typowa praca u podstaw: promowanie tego wspaniałego sportu w regionie, promowanie zdrowego trybu życia, dawanie możliwości rozwoju każdemu, kto chce spróbować swoich sił. Oczywiście też, jako sponsor tytularny, chcieliśmy promować markę Primacol, jako przyjazną i dającą dobre rozwiązania dla wszystkich, którzy chcą remontować swoje mieszkania. Biznes należy rozumieć szerzej, a takie działania są właśnie jedną z podstaw takiego rozumienia. Nie od dziś wiadomo, że najlepiej jest komunikować markę poprzez sport i kulturę. Przez trzy lata udało nam się to wszystko osiągnąć. Poza tym wspólnie dokonaliśmy wielu rzeczy, których nie zakładaliśmy na początku: remont w Domu Dziecka w Krasnem i zaprzyjaźnienie się z placówką, malowanie oddziałów DSK w Białymstoku, obchody Dnia Dziecka, pomoc chorym i potrzebującym i wiele innych. Obecnie jesteśmy na takim etapie, że możemy się cieszyć z naszych dokonań. To, że firma Unicell Poland przestaje być sponsorem tytularnym drużyny nie oznacza zakończenia współpracy. Przez lata wypracowaliśmy naprawdę partnerskie relacje i tego nic nie zmieni. Życzymy zawodnikom samych sukcesów i przede wszystkim finału w tym roku, a szanse są spore. Gorąco też namawiamy innych podlaskich przedsiębiorców do nawiązania stałej relacji z drużyną. To naprawdę doskonała inwestycja.” – wyjaśnił rzecznik prasowy Unicell Poland, Maciej Aronowicz

– „Bardzo dziękujemy firmie Unicell Poland i Państwu Sawulskim za ogromny wkład na rzecz rozwoju futbolu amerykańskiego w Białymstoku i w Polsce. Mamy nadzieję, że przykład naszych relacji oraz tego, co wspólnie zrobiliśmy, będzie dla innych firm dowodem, że warto angażować się w sportowe inicjatywy. Mimo startu ligi prowadzimy poważne rozmowy z białostockimi firmami i mamy nadzieję, że już wkrótce dołączą one do nas. Nie zamykamy drzwi przed nikim, kto ma dobre intencje i chce pomóc.” – zakończył Piotr Morko

 

 

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›