Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

DRUTEX Sponsorem Oficjalnym Tour de Pologne

Tour de Pologne UCI World Tour pozyskał nowego Sponsora Oficjalnego. Polski narodowy wyścig kolarski rozpoczyna współpracę z firmą DRUTEX SA.

W 2020 roku firma będzie Sponsorem Oficjalnym klasyfikacji Zwycięzca Etapu, a także Oficjalnym Partnerem Logistycznym wyścigu.

„Bardzo się cieszę z zaangażowania firmy DRUTEX S.A. w Tour de Pologne. To firma z moich rodzinnych Kaszub, a z prezesem Leszkiem Gierszewskim znam się od wielu lat. Stworzył on od podstaw firmę, która jest dziś, tak jak Tour de Pologne, marką szanowaną na całym świecie. Cieszę się, że możemy współpracować na najwyższym poziomie i jestem przekonany, że współpraca ta przyniesie same korzyści” – powiedział Czesław Lang, Dyrektor Generalny Tour de Pologne.

77. Tour de Pologne odbędzie się w dniach 5-9 sierpnia i będzie pierwszym etapowym wyścigiem UCI World Tour po przerwie związanej z epidemią koronawirusa. Najlepsi kolarze świata wystartują ze Stadionu Śląskiego, aby po pięciu etapach zafiniszować w Krakowie. 77. Tour de Pologne będzie rozgrywany w stulecie urodzin Jana Pawła II.

– „Nasza firma działa na rynku 35 lat. A prowadzenie biznesu czasami przypomina wyczerpujący, długodystansowy wyścig kolarski. Raz jest z górki, raz pod górkę. Generalnie trzeba cały czas dbać o formę i trzymać się czołówki. Tylko tacy zawodnicy mogą liczyć na sukces. I my takim zawodnikiem jesteśmy. Dynamicznie, ale na zdrowych podstawach, rozwijamy firmę, zdobywamy nowe rynki i klientów. Dzięki temu możemy i chcemy pomagać. Od lat podejmujemy szerokie działania związane ze wsparciem i promocją sportu, zarówno na poziomie lokalnym, jak i ogólnokrajowym. Zaangażowanie w tak spektakularne przedsięwzięcie z ogromną tradycją, to dla nas niezwykle prestiżowy projekt. Jesteśmy dumni, że możemy w nim uczestniczyć i wesprzeć organizatorów, a jednocześnie promować polski sport na świecie” – mówi Leszek Gierszewski, prezes i twórca Drutex.

Tour de Pologne to największa cykliczna impreza sportowa w Polsce oraz najważniejszy wyścig kolarski w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 2005 roku należy do elitarnego cyklu UCI World Tour, czyli kolarskiej ligi mistrzów. Jest jednym z najlepiej ocenianych wyścigów kolarskich na świecie pod względem organizacyjnym. Co roku startują w nim wszystkie najlepsze grupy zawodowe świata oraz czołowi kolarze zawodowego peletonu. Transmisje telewizyjne z Tour de Pologne UCI World Tour docierają do 120 państw na całym świecie.

35 lat budowania marki DRUTEX sprawiło, że firma jest obecnie jednym z największych producentów okien, drzwi i rolet w Europie. To nie tylko jedna z najbardziej innowacyjnych i wiarygodnych polskich marek, ale również wizytówka sukcesów polskiej przedsiębiorczości na całym świecie. Firmą, opartą w 100 procentach na polskim kapitale, kieruje od początku jej założyciel, Leszek Gierszewski.

Dziś Drutex zatrudnia ponad 3300 pracowników, będąc jednym z największych pracodawców na Pomorzu. Poza stolarką PVC, w swojej ofercie posiada także rolety, okna i drzwi z drewna, aluminium, fasady oraz ogrody zimowe.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›