Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Druga Konferencja Sport For Brands za nami

27 maja w formule online odbyła się Konferencja Sport For Brands organizowana przez Stowarzyszenie Sport Biznes Polska.

W ciągu jednego dnia ponad 400 uczestników miało okazję poznać 10 branżowych case study w obszarze marketingu oraz sponsoringu sportowego. Podczas wydarzenia wystąpili przedstawiciele takich marek jak: PGNiG Superliga, Legia Warszawa, Grupa Lotos, Tarczyński, Stegu, Kompania Piwowarska, Polski Związek Narciarski, Polska Liga Siatkówki, Grupa Maspex, Plus czy Mondelez International.

Tym razem wydarzenie miało formułę 20-minutowych prezentacji i 10-minutowych sesji Q&A, podczas których uczestnicy mogli zadawać pytania obecnym w studiu ekspertom. Stowarzyszenie SBP zaprosiło do programu przedstawicieli topowych marek, którzy na swoim przykładzie przedstawili możliwości wykorzystania marketingu i sponsoringu sportowego w bieżących działaniach, zarówno w ujęciu krajowym, jak i lokalnym.

Konferencja Sport For Brands z pewnością na stałe zapisze się w kalendarzu ważnych wydarzeń dla polskiego sportu i biznesu. Pozytywne opinie uczestników oraz występujących ekspertów potwierdzają fakt, że tego typu inicjatywy są bardzo potrzebne dla branży, a osoby tworzące sport i biznes sportowy w Polsce chcą poznawać dobre praktyki branżowe i czerpać wiedzę od doświadczonych ekspertów!

Podczas konferencji Stowarzyszenie Sport Biznes Polska ogłosiło również, że we wrześniu 2021 roku planuje stacjonarnie zorganizować II edycję Kongresu Sport Biznes Polska, czyli największego spotkania osób tworzących sport i biznes sportowy w Polsce! To jednak nie ostatnia inicjatywa SBP w tym roku. W grudniu Stowarzyszenie planuje organizację gali SBP Awards, która będzie podsumowaniem 2021 roku oraz okazją do nagrodzenia wartościowych projektów branżowych. Szczegóły pojawią się już wkrótce na oficjalnych kanałach Stowarzyszenia Sport Biznes Polska!

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›