Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Drobimex dalej z Pogonią

Pogoń Szczecin przedłużyła trwającą od roku 2014 współpracę z marką Drobinex, wiodącym polskim przedsiębiorstwie drobiarskim.

– „Przed nami kolejny wspólny rok, więc to bardzo dobra nowina dla społeczności klubu. Budowanie trwałych relacji z naszymi partnerami jest na stałe wpisane w strategię działania Pogoni Szczecin. To też powód do wielkiej satysfakcji, ponieważ tworzymy fundament na kilkuletnim już zaufaniu. Nie mam wątpliwości, że wspólnie dołożymy starań, by obie strony były usatysfakcjonowane ze współpracy” – mówi Łukasz Biwan, dyrektor pionu marketingu i ticketingu.

„Jesteśmy bardzo dumni z drużyny Portowców i cieszymy się mogąc być jej Partnerem. Z wielkim zainteresowaniem śledzimy jej rozwój i wyniki na boisku. Przed nami kolejny rok, w którym życzymy Dumie Pomorza dalszych sukcesów” – uzupełnia Klaus Roppel, prezes Drobimex.

Jednym z pierwszych owoców porozumienia, które zostało zawarte przed ośmioma laty, było stworzenie parówek sPortowców, czyli unikatowego przysmaku, który połączył markę Pogoni Szczecin z Drobimexem. Parówki błyskawicznie zyskały liczne grono sympatyków ich smaku. To dziś sztandarowy produkt kojarzony z „Dumą Pomorza” i zarazem powód naszej satysfakcji.

Drobimex jest obecnie jednym z wiodących polskich przedsiębiorstw drobiarskich posiadającym najnowocześniejsze w Europie linie produkcyjne. W ostatnich latach, dzięki wartej około 70 mln euro inwestycji w unowocześnianie zakładów w Goleniowie i Szczecinie.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›