Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

DPD Polska w kolejnym sezonie wspiera Widzew Łódź

DPD, największa polska firma kurierska, kontynuuje w roli partnera logistycznego wspieranie klubu piłkarskiego Widzew Łódź. Umowa została przedłużona na sezon 2020/21.

Współpraca pomiędzy łódzkim klubem a DPD Polska trwa nieprzerwanie od 2018 roku. DPD odpowiadała za dostarczenie fanom klubu m.in. karnetów oraz produktów zakupionych w oficjalnym sklepie Widzewa. W ramach pakietu sponsorskiego logo DPD Polska pojawiło się na banerach okalających murawę, w strefie VIP, a także w loży biznesowej. Przez kolejne lata umowa pomiędzy partnerami była sukcesywnie przedłużana. Rozszerzone zostały także zawarte w niej warunki współpracy. W obecnym sezonie Widzew gra w pierwszej lidze, czyli na drugim szczeblu krajowych rozgrywek piłkarskich.

„Nasze relacje z Widzewem układają się bardzo dobrze. Możliwość współpracy z renomowaną marką na piłkarskiej mapie polski daje nam ogromną satysfakcję, ale jest również motorem do wspierania rodzimego sportu. Cieszymy się, że w trakcie meczów domowych w „Sercu Łodzi” możemy docierać od tysięcy fanów Widzewa” – powiedział Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu DPD Polska.

DPD Polska doręczyła w ubiegłym roku 157 mln paczek. W ostatnich latach firma wprowadziła ważne dla konsumentów rozwiązanie: płatność kartą za przesyłki płatne przy odbiorze, a także przyjazną usługę DPD Today. DPD Polska oferuje także usługę Predict i jej rozwinięcie w postaci aplikacji www.mojapaczka.dpd.com.pl, służące do samodzielnego zarządzania doręczeniem

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›